De der løse hunde....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: De der løse hunde....

Post by 99E »

Med lidt held, så bl.a. vd at indlevere den/de løse hunde til internatet igen og igen. Den slags er - som politiet jo har oplyst så fint - tæskedyrt.
Så ka' de lær' det, de der hundeejere, der ikke passer på deres hunde...
Og hvis ikke de kan - ja, så kommer hundene forhåbentlig via internatet til et bedre hjem.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: De der løse hunde....

Post by Dorte Hansen »

Det Ninie skrev...

Og så håb på at ejerne ikke bare anskaffer nogle nye i en fart...


Vi havde samme problem hernede, og ejerne hentede da bare ikke deres hunde igen på internatet, men har nu anskaffet nye, som forøvrigt i dag bliver kørt på internat.. (de rendte nemlig løse rundt IGEN i nat, og blev indfanget og naboen kører ud med dem lige om straks)
Nu med køter-bande!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: De der løse hunde....

Post by BeritH »

Men hvis der ikke er mennesker derovre, skal du måske overveje en anmeldelse til Dyrenes Beskyttelse eller lign. Det er jo vanrøgt, hvis den bare går rundt for sig selv for lud og koldt vand.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: De der løse hunde....

Post by Annemaja »

Gys :oeje:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: De der løse hunde....

Post by Frieser9460 »

Folk, som anskaffer sig dyr uden at ville passe dem ordentligt, ligger totalt udenfor min fatteevne.

Har du prøvet at kontakte NJD vedrørende den hund i nabolaget, Ped? Det havde jeg nok gjort, hvis det var mig. Noget tyder jo på, at den bare går for lud og koldt vand... stakkels hund. :-(

Under alle omstændigheder håber jeg, at ejerne i det mindste får sig en alvorlig lærestreg og tager sig bedre af deres hunde fremover....
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply