Fremmede mænd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Fremmede mænd

Post by annetteB »

han er nok i familie med "Velcromanden fra Helvede" som jeg for nogen tid siden havde den tvivlsomme fornøjelse at forsøge at slippe af med.
Nogle mennesker - især mandemennesker, lader det til - kender bare ikke forskellen på at være tolereret og at være inviteret.
De går glip af meget sjov på den måde. Og velfortjent.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Fremmede mænd

Post by Intunia »

Jeg tænker FUCK HØFLIGHED!
Jeg ville slet ikke gide at svare på idiotens spørgsmål!

Men det er jo sådan lidt op i tiden, det der med affærer for gifte mennesker eller noget? Jeg tænker på det der site...aner ikke hvad det hedder, men de har sådan et mega nederen slogan...som jeg også har glemt!
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Fremmede mænd

Post by annetteB »

nej, jeg er også holdt op med at svare på den slags spørgsmål - eller finder på helt åndssvage svar :-D
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Fremmede mænd

Post by hansi »

Underlig opførsel.. Undre mig over at han kontakter dig. Sådan en person ville jeg med det samme lukke helt af for.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Fremmede mænd

Post by Annemaja »

Ok. Så er det vel heller ikke værre. Bare en må lidt naiv mand der synes du er dejlig. ;-). Vær glad for at andre synes om dig og tak pænt nej hvis du ikke gider ham :-) :june: :june: :june:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Fremmede mænd

Post by Godzilla »

En dag holder det op :hhansen:

Når du er blevet sådan en gammel krage som mig, er der ingen der gider lægge an på dig mere, gifte eller ej. :peg:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Fremmede mænd

Post by hansi »

Nu var det da godt nok ikke dit udsende jeg hentyde til, nej det var nu det at han jo havde mødt både dig og din mand til festen, så at kontakte dig, når han var vel videne om at du var gift, ja det er i mine øjne en underlig adfærd.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Fremmede mænd

Post by Frieser9460 »

Jeg tænker lige umiddelbart, at manden har syntes, du så dejlig ud og tænkt: "Nu gør jeg forsøget!"

Du har villet være høflig, men måske har han alligevel på en eller anden måde følt sig en smule opmuntret, indtil du til sidst sagde helt fra? Mænd er jo sådan skruet sammen, at de oftest skal have det ind med skeer.

Jeg har selv prøvet noget lignende engang - det var en kollega i en anden afdeling, som åbenbart havde set mig nogle gange i kantinen og fattet interesse. Han var meget ihærdig og lod sig heller ikke sådan lige gå på af, at jeg fortalte ham, at jeg havde en kæreste - oven i købet en kæreste som også arbejder samme sted. Så det endte med, at jeg måtte forbi chefen med en klage. Så stoppede det.

Jeg tror, at den eneste måde at håndtere den slags mænd på, er enten at ignorere dem (du kunne jo godt tage imod kompliementet, men ellers undlade at svare yderligere) eller simpelthen sige direkte med det samme: Du er da helt sikkert flink, men jeg har, hvad jeg skal bruge, så du har ingen interesse.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply