Oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober

Post by HHansen »

Jeg har brug for mere ferie! Jeg kan slet ikke få onsdag og torsdag til at hænge sammen hvis jeg også skal på arbejde! :plop:

Men det skal jeg jo... kunne KUN få to dage fri og det blev kun accepteret meget nødtvungent af chefen og kun fordi jeg selv havde sørget for at aftale med en kollega at han passede bixen for mig..

Så jeg må pænt møde op i morgen kl 8 selvom jeg kommer hjem fra koncert kl 2 i nat. Dårlig planlagt!!! :brok:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Oktober

Post by Annemaja »

Pia: mine har været klippet enten bare på hals og bringe, eller jagtklip med en streg hen ad siderne og rundt om lysken. De skal klippes nu, hvis de går i løsdrift, ellers når de ikke at sætte nok pels igen til at gå uden dækken, hvis vinteren bliver våd. I boks er det ret lige meget. Omvendt står de jo stille og sveder i boks, uden klip, så der er det synd at lade være, synes jeg.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Oktober

Post by Pia »

MBN, ja det er også sådan et klip jeg tænker på. Hun står jo i boks, og hun har det varmt. Den anden sveder slet ikke, men hans pels er også på en anden måde, han bliver ikke klippet (endnu)

Nu har jeg været på shoppetur med yngstebarnet, for pokker jeg er flad (og fattig) nu.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober

Post by Ane »

er tilbage fra Atlanta, dejligt vejr der. Nu håber jeg der er lidt mere tid til at ride og mindre arbejde der skal laves om aftenen.

Skal have knust beton på vinterfolden i den kommende weekend, så jeg skal lige have samlet et ½ tons æbler op.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Skønt oktobervejr i dag - der er tysk stil, indkøb og heste på programmet. Aftensmaden bliver indtaget hos den lokale italiener.

Datteren skal også pakke kuffert. Vi skal være i lufthavnen i morgen kl. 8 :ked:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober

Post by Ane »

Jeg har fået lagt knust beton på vinterfolden i dag.. det bliver så awesome ikke at have mudder :elsk: . Vi bor på lerjord og den almindelige fold er tæt på en mose, så der skal ikke meget til før den er pladret.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober

Post by HHansen »

Hmmm Ped - blærebetændelse efter en tur i Jomfru Ane gade... Måske du skulle huske trusserne næste gang? :peg: :hhansen:

God bedring!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

Har du klonet Mo siden du skriver "mænd"?

Ped og Mo, Mo og Ped... Pedmo... Moped...

Moped!! MOPED!!!

MOfuckingPED

Er I en knallert eller hvad?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

En ko, to køer. En so, to søer. En Mo, to Møer??!

I morgen er det retur på arbejde efter en uges ferie. Den sidste dag blev brugt på at følge datteren i lufthavnen og dernæst på hestene. En af de andre fra stalden spurgte, om hun skulle lukke Fidalgo på fold, og det tilbud tog jeg imod. Hun glemte bare lige at fortælle, at hun stillede sin egen (hingst) på folden ved siden af - der plejer at være en tom fold mellem de to herrer. Kun hegnet kom til skade, da de kom på den ide at se, hvem der var den stærkeste. Til deres ros skal det siges, at det trods alt varede et par timer, inden de fik ideen. Møgunger!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

Jeg skal op 5.30 imorgen.... Sygt!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply