Oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Oktober

Post by Pia »

Og jeg er netop kommet hjem fra et tredages kursus i Naturfagligt samarbejde og prøveformer.

Nu er jeg en 'smule' træt, men skal vist bare lige få læst på pensum til jagtprøven en sidste gang, i morgen går det løs til jagtprøven.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober

Post by Ane »

jeg har brug for at nogen får teaparty bevægelsen til at rulle om på ryggen - har ikke tid til også at løse det problem

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

Jeg har brug for mere tid... og mere sprit...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober

Post by Stimata Doamna »

Ane wrote:jeg har brug for at nogen får teaparty bevægelsen til at rulle om på ryggen - har ikke tid til også at løse det problem


Det har jeg ikke lige tid til i dag - det kommer nok til at tage et par dage.

Jeg var på kursus i konflikthåndtering i går. Det mindede sgu lidt om Lykkehjulet. En, der kører showet, og en blondine i kort nederdel til at se fiks ud og i øvrigt ikke bidrage ret meget.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Oktober

Post by Godzilla »

Så er lyset blevet blegere. Egentlig kan jeg godt lide efterår. Farverne og lyset er så specielt klart. Men det er også tid til at gå i hi kan jeg mærke. Energien er dalende og søvnen forstyrret. Der er så småt optræk til melankoli.

Dyrene har det godt. Daisy stjæler stråfoder fra Rositta og er blevet for fed. Ærgerligt for de to små var blevet så pæne. Rositta har tilgengæld også taget på og er blevet rigtig pæn efterhånden. Lidt muskler har hun også fået. :askepot:

Hjertevennen driver mig til vanvid. Hjerneskade er godt nok noget !"#@£$. :brok:

Nogle dage gider jeg bare ikke at være mig så det må jeg hellere holde op med. :ide:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober

Post by misssophie »

sidder og plager den langhårede om at fise på tanken og hente Ben & Jerrys bananis, mod at jeg laver aftensmad...

har plukket og samlet æbler for ca 9.dag i træk, og spist en hel del også... har nu behov for bananis!
Misssophie
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Oktober

Post by hansi »

dovner 100%.
Skal lige vænne mig til at arbejde i en weekend med vagt både lørdag og søndag, men heldigvis kun hver 5 uge.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Oktober

Post by annetteB »

jeg har også fri idag.
Vejret er dejligt og jeg har en lånebil - jeg smutter ungerne i skole om lidt, så de ikke behøver tage med toget.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober

Post by aribeth »

Har været i Holstebro... det er godt nok dødens pølse derude...
Raxacoricofallapatorius
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Oktober

Post by Intunia »

Har brug for voksne mennesker at lave projektarbejde med. Ikke uvorne unger uden arbejdsmoral, der bliver barnligt sure, når man siger, at man sgu da ikke kan bygge det de har tegnet! :ond:
Jo, det kan man godt, men det holder nok ikke vinteren over!
bla bla bla
Post Reply