Så blev det september - den første efterårsmåned

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by annetteB »

:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

annetteB wrote::elsk:


Javel så :heidio:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by udlandet »

Så blev min længe planlagte klassefest overstået, det var dejligt. Jeg tror desværre at folk havde forventet det helt store, ikke bare middag og snak. Selvom det var skrevet ud til dem- Stor undren over at der ikke var bordkort -poogift

Nå, nu skal der pakkes til Polens turen med datteren. En kunst at pakke når man bare skal have håndbagage med (I Ryan mål)
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Annemaja »

Her er der gjort efterårs-/vinterklar i løsdriften - så ponzerne kan hygge og sove under tag når vejret bliver dumt :-)

Og i dag har jeg fået sat hvalpe til salg - pyha - det er så en grimrian..... men skal kæreste sælge skal vi leve med 13 hunde i en lejlighed - indtil vi bliver smidt ud... -poogift

Nå men Julius på 6 uger kan jeg ikke sådan sælge - og så er vi allerede oppe på 5 hunde hvor vi må have 4 - ikke ret smart :mettebo:

Min mor er ikke død, men kommet hjem i dag - og er allerede faldet.... :wow:

Og snart er det jo jul....

Image

Image


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by udlandet »

HeidiO wrote:
Stimata Doamna wrote:Aaaah, fredag! Det har været en lang uge, synes jeg - sikkert forsiden startede lidt skævt med alt for lidt søvn.



Jamen det skal da gå helt galt når forsiden er startet skævt :hhansen: :berith:

Udover det er jeg enig, endelig fredag!
Det har været en lang uge, har nærmest ikke været hjemme, men nu er jeg snart færdig med mit kørekursus. Jeg er blevet meget klogere på seler, vogne, forspænding og ikke mindst kørsel med hestevogn. Rigtig fedt er det.

Vi har lige været ude at spise indisk, lækker mad som altid.

Nu venter en dejlig weekend med besøg af venner i morgen, og måske en tur til kørestævne og kigge på søndag.
Jeg skal også have fundet noget efterårstøj frem, sandalsæsonen er vist også forbi for i år har jeg konstateret. 8 grader som det er her til aften og sandaler er ikke noget hit....

Ja, hvad Liselotte ikke ved om kørsel er ikke værd at vide. Men hun har jo også fået det ind med modermælken. Hun er bare et dejligt menneske!
Post Reply