Snublekysekøb, Sjælland/Kbh?

Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Snublekysekøb, Sjælland/Kbh?

Post by 99E »

Vi har skumle planer om et smut sydpå - og det betyder selvfølgelig, at vi vil se, om vi kan snige os til at låne vores ponyer af Dorthe.
Men ingen af os er ligefrem i fantastisk rideform - og Sorcha har jo derudover haft de der falde-om-episoder - så vi tænker egentlig at... *gisp* ...det ville være en god ide at iføre os nogle af de der hårde hatte.
Snublekyser.
Crash helmets.
Ridehjelme.

Jeg har foræret min væk til et værdigt trængende barn og Mikkels er vist bortkommet (og var egentlig heller ikke superbehagelig).

Hvor på Sjælland, helst i Københavnsområdet, skal vi tage på hjelm-shopping?
Hvor har de et godt udvalg af behagelige hjelme til en passende pris - og helst uden de skrrriiiiiger "dressurtosse" eller "springrytter med ekstra flashyness"?

Jeg har jo et svagt punkt for Troxels lidt flashy western-linie...
Image
...men aner ikke, om der ER Troxel-forhandlere i DK.
(Og jeg er ikke glad for at bestille en hjelm på nettet, jeg ikke har prøvet... Ellers ville jeg gøre det - især nu hvor jeg kan få dem uden told og moms fra USA...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Hr. Hyllinge

Post by Illum »

Ikke meget udvalg men så kan du blive sikker mht. str. hvis du vil benytte dig af USA muligheden. Jeg har en og er rigtig glad for muligheden for at indstille, ikke til nøjagtig srt. men så den passer til dagen. Som med mine uvex hjemle som ligner i farve og form den toxel du viser.

http://www.mustang.dk/beklaedning/hjelme.html

Jeg har nu i flere år købt hjelm på www de kan jo altid sendet retur..hvilket ikke har været nødvendig mere end 1 gang jeg fik bestilt str.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Snublekysekøb, Sjælland/Kbh?

Post by KatieKat »

I kan også vente.. Jeg har Mikkels bortkomne hjelm, for den lånte I mig. Jeg har desuden siden anskaffet mig et par stykker, så det er ikke fordi der ikke er hjelme der hvor hestene er.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hr. Hyllinge

Post by 99E »

Illum wrote:Jeg har nu i flere år købt hjelm på www de kan jo altid sendet retur..hvilket ikke har været nødvendig mere end 1 gang jeg fik bestilt str.

Jeg giiiider bare ikke spilde min kostbare ferietid med at sende ting frem og tilbage - og jeg gider SLET ikke få sendt ting herop fra Danmark...
Det koster en halv arm at sende noget med posten til Grønland.

KatieKat wrote:I kan også vente.. Jeg har Mikkels bortkomne hjelm, for den lånte I mig. Jeg har desuden siden anskaffet mig et par stykker, så det er ikke fordi der ikke er hjelme der hvor hestene er.

Nåååeh, det var dér den var! :lol:
Så er det også en mulighed. :mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply