Så blev det september - den første efterårsmåned

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Lena »

Ane wrote:jeg var ude i noget med bouillonterninger :hhansen:


Det er da chokolade!!! :jeanie:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by HeidiO »

Dejlig søndag her i hytten.

Begge heste har fået klippet man og har bagefter været en tur i longen. Ninna har stadig fin kort, men tæt pels og Flint er ved at tillægge sig isbjørnedragt, så alt er lige som det plejer her i slutningen af september.

Bagefter satte vi suppe over. Det er en oksebov, der er basis sammen med selleri, gulerødder, løg, porrer, røde linser, rød karry og kokosmælk.
Den står og simrer, det er det gode ved det her lidt rå vejr. Så er det igen tid til supper og simremad :aribeth:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

Vi snuppede lige en masse kilometer på motorvej i weekenden, men det var det værd. Vi har krammet datteren, så hun har kram nok til de næste tre uger, inden hun kommer hjem på efterårsferie.

Jeg har bestilt gummisko til Alfa, så hun ikke glider på staldgangen mere. Efter sit spektakulære styrt er hun blevet nervøs og går stift, hvilket kun virker i den forkerte retning mht. sikkerheden. Grrrrrrrr. Nå, men så kan hun få nogle politihestesko, kan hun. De er bestilt, så nu venter vi bare på levering hos smeden :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by HeidiO »

God idé med gummisko, så den gamle dame kan bevæge sig værdigt igen.
(En hest med rollator ser garanteret fjollet ud...)
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

Jeg er ikke villig til at lade det komme an på en prøve, Heidi - det må blive et tankeeksperiment. Rollatoren hjælper garanteret heller ikke en bjælde. Den kan man bare blive viklet endnu mere ind i...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Ane »

Hvordan ser politihestesko ud?

Jeg har lige købt gummisko til Regina til skovturene :)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by HHansen »

Det tøj jeg bestilte i sidste uge er lige kommet - og endda med 24% rabat på det hele fordi jeg brokkede mig over at deres døgn tilbud startede 3 dage efter jeg havde bestilt :jeanie:

Nu er balladen bare at kjolen har en anden farve end forventet, så de røde sko jeg har passer ikke til...

Så nu skal jeg også have nye sko :anonym:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by Stimata Doamna »

Sådan kan de se ud:

Image

Hvor ærgerligt, Helle. Jeg ville hade at skulle købe nye sko :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by HHansen »

Stimata Doamna wrote:Hvor ærgerligt, Helle. Jeg ville hade at skulle købe nye sko :hhansen:


Ja ikke?

Og værre endnu, jeg trænger også så meget til en ny taske at jeg er nødt til at investere i en sådan - er der noget jeg seriøst hader så er det at købe tasker! Faktisk så hader jeg tasker i det hele taget, men kan heller ikke undvære én til pung, adgangskort og briller...

Jeg tror jeg bare bestiller det hele på Zalando eller sådan et sted... Selvom jeg er lidt skeptisk overfor at købe sko på nettet...
Har heldigvis god tid, for kjolen skal ikke i brug før til årets julefrokoster :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Så blev det september - den første efterårsmåned

Post by annetteB »

anbefaler at bruge BH'en til at opbevare småting i. Har sparet mig for mange taskeindkøb.
Men ok....briller er måske ikke så smarte at stikke af vejen dér?
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply