Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by HHansen »

annetteB wrote:tillykke med datterens flytning, HHansen. Ida flytter også om lidt. Hun har fået lejlighed i ÅrhusN sammen med sin søde kæreste og de kan overtage første september.

Bør nok anskaffe mig et barn mere - eller have flere overnattende gæster, nu der bliver et rum ledigt


Ja du ender da også med at have god plads i huset :-)
Og tillykke med Idas optagelse på Uni og lejlighed og det hele - det er skønt når det hele flasker sig.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by HeidiO »

Hvilken lejlighed endte hun med at vælge HHansen?
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by HHansen »

HeidiO wrote:Hvilken lejlighed endte hun med at vælge HHansen?


Den første vi så - den der var dyrest og længst væk fra uddannelse og job - men også den der er rigtig lækker og let at indrette. Den anden var såååååå trist!!!!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by Godzilla »

Nu har jeg været på Strigler i...det bliver vel.... 7-8 år. Og det er sjovt at følge hvordan alle jeres børn bliver store og flytter og får kærester, og der kommer flere nye små unger, som bliver så utroligt hurtigt store!! Nye babyer som pludselig går omkring og taler, og så går de, inden man ser sig om også i skole. De får ponyer og større ponyer og heste og skal på efterskole, og konfirmeres eller nonfirmeres, og en dag bliver de sikkert også gift.

Det er rart at føle jeres unger over lang tid. :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by annetteB »

ja, det ER nemlig rart, Gunilla. Både at følge hinanden og alle striglebørnene. Og lidt vemodigt også, ind i mellem.
Alle de små babyer og tumlinger og skolebørn og studenter, som nu ligger skjult i næsten voksne mennesker: som små russiske dukker inden i hinanden, rummer de alle i deres kerne det mindre jeg, de engang var.
Og det gør vi også.
:elsk:

Jeg lider helt klart af sentimental demens for tiden.
Bær over med mig.
Eller skaf mig en at forelske mig i. Gengældt.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply