Sælges/byttes tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Sælges/byttes tråd

Post by Ane »

Nå men jeg har noget stuff til salg, det har i måske også?

Først min sadel: http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... 5&t=382845

Et par læderridebukser og nogle støvler til en der er en tand mere skinny end jeg: http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... 7&t=372907

Et regndækken med fleecefoer Goldline 115cm, et sort ponyfortøj og en neoprengjord.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Sælges/byttes tråd

Post by Lena »

Lækker sadel....... og et par herrelækre ridebukser. Jeg har også sådan et par. De er tussegamle efterhånden og bliver kun mere og mere behagelige.......
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Sælges/byttes tråd

Post by Ane »

Uha Ane, man må ikke friste svage sjæle :minna: :minna:

Nå men jeg har et sølvfarvet "Bucas" regndækken med rødt fleecefoer i. Str 135. Pris 300,-

Og en helt masse andet som jeg ligenu slet ikke kan huske fordi Anes sadel bliver ved med at poppe op på min ønskeseddel :minna:



heheh

Det er en toplækker sadel hvis jeg selv skal sige det. Bukserne er også totalt fede, men bare lige et my for små desværre!

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Sælges/byttes tråd

Post by Intunia »

Jeg har så en killing på 14 uger af hunkøn, som jeg gerne bytter bort mod et eller andet. :dorte:


Image
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sælges/byttes tråd

Post by aribeth »

Jeg har et westernsadelunderlag i mørkeblå jeg gerne vil sælge for 300... aldrig brugt.

og en sadel...

Jeg har faktisk en HEEEEL masse ting... må hellere få taget nogle billeder...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Sælges/byttes tråd

Post by aribeth »

Jeg har vist en gammel sidepull i full... Og så har jeg i øvrigt sat en skrammelbod op ved vejen med gratis ting og bøger.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply