kjolehjælp

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: kjolehjælp

Post by HHansen »

Mon ikke din søster hellere vil have at du deltager i sort, end at du ikke deltager, eller at du kommer i noget du føler dig helt utilpas i?
Det ved du nok bedst selv.

Jeg er sikker på at MIN søster hellere så at jeg blev væk, end at jeg kom i noget andet end den angivne dresscode :hhansen:

Men det siger mest om søstre :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

jo, jeg tror i virkeligheden det rører hende en høstblomst: som hun svarede, da jeg skrev til hende, så var gala-dresscoden mest for at forhindre folk i at møde op i jeans eller hvide leggins :-D
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: kjolehjælp

Post by Stimata Doamna »

Og husk lige, at vi skal se billeder!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

Årh, hvor er du SØD, Ped!
:elsk:

June: nu er det jo ikke fordi jeg kommer i gamle laser - den sorte er en kort silkevelourkjole med dyb udskæring og jeg har smukke sko til den. Den lange er elegant og hylsteragtig i faconen, med blomstermønster i relief - og jeg har verdens flotteste høje sko, der passer til den. Den er ærmeløs, så jeg finder et tyndt sjal til den.
subsidiært har jeg en ankellang, superhøjtaljet sort tylsnederdel med røde broderede roser på og en sort bolero, så den kan også være en mulighed, hvis jeg kan finde en egnet bluse til den.
:ide:

Vi kigger i Vens klædeskab på torsdag og ser, hvad vi ser der og om der skal investeres i noget: han skal jo også være pæn - på en måde, som passer til ham og hans iøjnefaldende udseende.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: kjolehjælp

Post by 99E »

annetteB wrote:...så var gala-dresscoden mest for at forhindre folk i at møde op i jeans eller hvide leggins :-D

Hvad er der nu galt i jeans?!
:brok:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: kjolehjælp

Post by Godzilla »

Vi må se billeder af dig og Ven.

Jeg håber iøvrigt ikke at jeg nogensinde bliver inviteret til sådan en fest, jeg ville virkelig være på skidern! Har absolut 0,0 forstand på kjoler og dresscodes. Ville nok troppe op i smoking.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: kjolehjælp

Post by 99E »

Godzilla wrote:Jeg håber iøvrigt ikke at jeg nogensinde bliver inviteret til sådan en fest, jeg ville virkelig være på skidern! Har absolut 0,0 forstand på kjoler og dresscodes.

Jeg ville også have totalt tøjkrise...
Men OK... Sidst jeg var til bryllup, var det mit eget.
Og jeg havde jeans på.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: kjolehjælp

Post by sinesmølf »

jeg syntes du skal gå all in med sådan en her http://www.zalando.dk/jane-norman-galla ... n-002.html
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
braband89
Posts: 1
Joined: Tue 8. Oct 2013 09:10

Re: kjolehjælp

Post by braband89 »

Hej Annette, Der findes mange smukke galla kjoler, på nettet.

Tjek evt her:

http://www.elleogco.dk/


Hvis man skal til et bryllup, må man altid klæde sig som en drøm.

Du kan sagtens finde en kjole på nettet til en overkommelige pris. Godt bryllup:)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: kjolehjælp

Post by annetteB »

faktisk er jeg holdt op med at bruge tøj.
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply