Alle de rygter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Alle de rygter

Post by udlandet »

Ja, det er stygt. Et billede af en tynd hest på fb. En hest ingen ved om er gammel eller syg. Men de der dyreværns foreninger, de er ofte heller ikke for kloge.
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Alle de rygter

Post by lonek »

Jeg er helt enig, i den der med, hva pokker er det folk forventer og holder de ikke øje med deres hest? Det lugter lidt af dobbeltmoral og viser igen, hvor nemt det er at sidde og gemme sig bag skærmen, mens man brokker sig over hvor dårlige mennesker andre er.

Der er også en spøjs tildens med at pudse egen glorie, når jeg læser om folks nyanskaffede heste. Der er godt nok mange, der er blevet købt af medlidenhed og reddet fra en skæbne i mishandling og sult. :ehj: Jeg tænker ofte, der må være mange skjulte sadister, som er til ca alle former for hestemishandling... Jeg har bare aldrig mødt dem. Selvom jeg sommetider både ved hvem køber og sælger af samme hest er, så er det da påfaldende hvor forskellige historier man efterfølgende kan finde...

Er det ikke noget med en høne og et par fjer, som laver børn og lugter ilde, når de leger lige og bedst?
Fååk, den er go' og skal huskes :hhansen:
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Alle de rygter

Post by hansi »

Desværre, har det vist sig, at han er forduftet fra den ejendom hvor de heste han har i træning er opstaldet.
Har man sagt ja til at tage andres heste i træning, ja så har man også et ansvar for at passe på dem, eller kontakte ejerne og få dem til at hente deres heste hjem igen.

Er slet ikke i tvivl om at han har haft de bedste ønsker for at få sin forretning op og køre. Men så er man nød til at overholde aftaler og betale sine regninger til leverandørene, for ellers er det jo rimeligt svært at få foder og husly til kundernes heste.
Post Reply