Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Så er det tid for knägtens årlige Asperger lejr. Mon ikke det er den sidste, han er ikke helt så glad som han plejer. Men måske er skräkken for at hans venner finder ud af hvad han er på störst :graed:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni!

Post by Frieser9460 »

Tælle... tælle... nu kun 3 dage tilbage til SOMMERFERIE!! :jeanie:

Nøj, hvor jeg glæder mig! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juni!

Post by annetteB »

jeg går på ferie på tirsdag - ugen ud.
Glæder mig.
:fest:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juni!

Post by Ane »

Jeg har også ferie. Har redet 5 gange på 2 dage. Det er fandme fedt med sådan en 'Britta og Silver' ferie :askepot:

Har også lavet hyldeblomstsaft..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Jeg afspadserer i dag og i morgen. Datteren og jeg kørte til Aachen i går aftes, efter at vi havde kysset ponzerne på mulen. I dag skal vi se nogle krikker og shoppe.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Juni!

Post by Intunia »

Færdig med eksamen i tirsdags, og har bare været helt smadret og megatræt og doven siden.
Men det er meget fedt bare at lige brak.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Intunia wrote:Men det er meget fedt bare at lige brak.

JA! :jeanie:

Flink som jeg er, står jeg naturligvis op og spiser morgenmad med Mikkel (der ikke har ferie) og den slags.
Men formiddagen er derudover ikke ligefrem præget af vild aktivitet (medmindre man tæller intensiv kælning af hund med).
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Juni!

Post by Intunia »

99E wrote:
Intunia wrote:Men det er meget fedt bare at lige brak.

JA! :jeanie:

Flink som jeg er, står jeg naturligvis op og spiser morgenmad med Mikkel (der ikke har ferie) og den slags.
Men formiddagen er derudover ikke ligefrem præget af vild aktivitet (medmindre man tæller intensiv kælning af hund med).


Jeg skal også op og sende drengen i skole en dag endnu, så har han også ferie og så skal vi alle sove længe.
Nu har jeg fået HBO, så der er mulighed for rigtig mange timers serie-stener. Det passer nok lige med, at solen begynder at skinne igen, når jeg er færdig med at splatte ud.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Ja, her passer det også cirrrrrka med at morgendisen er brændt af (hvis den bliver dét), når robotstøvsugeren begynder at larme (Yay, daglig støvsugning! Tak, Marvin!) og jeg derfor går ud med hunden.

Edit:
Hund. Solskin. Grønne sager, der gror.
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Juni!

Post by BeritH »

Er lige kommet hjem efter 3 fantastiske uger i Thailand - jeg kunne godt blive forfalden til det der ferie. Men OK, der kommer også lidt mere af det, for jeg har lige fået min opsigelse og er fritstillet fra i morgen. Det var ventet, så det er ikke noget problem. Og nu skal juli bruges til at lægge mit gamle job bag mig og blive klar til et nyt kapitel.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply