shopping hjælp

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

shopping hjælp

Post by sinesmølf »

Vi skal til studendergilde hos min kusine, men så skal hun jo også have en gave.

Hvad skal jeg købe? Jeg har en plov at gøre godt med og det skal ikke være flythjemme fra grej. Jeg over vejer en taske i ordneligt læder, men skal jeg så købe sådan en mobil pung til at have om halsen eller en cluch mere kan det hvist ikke blive til med det buget.

Forslag tak, også på andet som er en meget bedre ide :hhansen:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: shopping hjælp

Post by Annemaja »

Det nemmeste er jo afgjort at spørge hvad hun ønsker sig. Min yngste bliver student i næste uge - og hun har ret faste meninger om ønsker ;-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: shopping hjælp

Post by sinesmølf »

har spurgt og hun ønsker sig noget og en håndmikser. Håndmikser er der en anden der har købt. Tillykke med datteren nå hun får hatten på
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: shopping hjælp

Post by aribeth »

gavekort til biografen!
Raxacoricofallapatorius
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: shopping hjælp

Post by sinesmølf »

jeg hader gavekort, selv om ideen er god, så det bliver det ikke. Jeg har igen i dag fundet er gave kort jeg ikke kunne huske jeg havde.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: shopping hjælp

Post by misssophie »

giv et eller andet der er købt i en tilstrækkelig stor nok butik til, at hun selv kan bytte til brugbart... så slipper du for at give gavekort....
Misssophie
Post Reply