Synes lige, I skal se lidt billeder af vores 3 store turbo-muler, som syntes, det var FEDT at komme på ny fold i går (beklager de lidt våde, klaskede og beskidte pelse, men de kom direkte fra fold til fold efter næsten en hel dags regnvejr, og der var ikke lige tid til at strigle og smukkesere).
Turbo-muler på sommerfold
- Frieser9460
Turbo-muler på sommerfold
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise
Èn gang Frieser - altid Frieser!
Louise
Re: Turbo-muler på sommerfold
De er så lækre dine heste
Jeg er især vild med den "bette"
Jeg er især vild med den "bette"
Ih hvor er de dejlige.
Godzilla....the Donkeymom
Don't underestimate the power of denial.
Don't underestimate the power of denial.
Skønne billeder
mine løber for lidt.. de vil hellere spise
mine løber for lidt.. de vil hellere spise
-Excuses are the nails used to build a house of failure
- Frieser9460
Tak for de søde kommentarer.
Går dine også på ren drengefold, Ane? Mit indtryk er, at rene "drengeflokke" løber og leger mere end blandede flokke eller hoppeflokke.
Men sådan ville det vel egentlig også være i naturen, hvor hingstene danner ungkarleflokke?
Går dine også på ren drengefold, Ane? Mit indtryk er, at rene "drengeflokke" løber og leger mere end blandede flokke eller hoppeflokke.
Men sådan ville det vel egentlig også være i naturen, hvor hingstene danner ungkarleflokke?
Louise
Louise
Hvis mine gik på 'drengefold' ville det ikke være en 'drengefold' - for det er to hopper jeg har
De giver den ellers meget godt gas, bare ikke når der er græs i farvandet..
De giver den ellers meget godt gas, bare ikke når der er græs i farvandet..
-Excuses are the nails used to build a house of failure
- Frieser9460
Fnis... der har du en god pointe, Ane.
Min tanke var også bare den, at det i naturen primært ville være hingstene, som ville have behov for at lege og "sparre" med hinanden for at træne de færdigheder, de ville få brug for, når de skulle tilkæmpe sig et stod hopper, og derfor virker det logisk på mig, at hingste og vallakker måske er lidt mere livlige og leger lidt mere end hopper og blandede flokke. Det er imidlertid KUN en teori - ikke noget jeg ved med sikkerhed.
Min tanke var også bare den, at det i naturen primært ville være hingstene, som ville have behov for at lege og "sparre" med hinanden for at træne de færdigheder, de ville få brug for, når de skulle tilkæmpe sig et stod hopper, og derfor virker det logisk på mig, at hingste og vallakker måske er lidt mere livlige og leger lidt mere end hopper og blandede flokke. Det er imidlertid KUN en teori - ikke noget jeg ved med sikkerhed.
Louise
Louise