Jeg har brug for indput

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Jeg har brug for indput

Post by Kokjo »

Jeg syer jo det dér læder, og det går ret godt, men....

Min hjemmeside skal laves om fordi det tager for lang tid at opdatere den, den er for rodet og ja... den skal have en overhaling.
Jeg ved ikke om jeg simpelthen skal lave/starte en webshop eller jeg skal fortsætte med mail/tlf for bestilling.

Der er jo fordele og ulemper, og det bliver ikke nemt når jeg laver det meste efter kundens mål, men jeg fylder mine timer op med mere standard-varer som jo ville være mere enkle at sælge igennem en webshop og jeg oplever at det er nogle bestemte ting jeg har lavet, som flere gerne vil have, altså er det nemmere at trykke på en knap når det er et allerede opfundet/færdiglavet design man gerne vil have.
Så jeg overvejer at lave en kombineret løsning hvor webshoppen skal indeholde så meget den kan...

Men er det ligemeget med en shop ? handler i lige godt om det er pr. kontakt/mail/bestilling og kontooverførsel, eller er det mere tiltrækkende at kunne smide ordren afsted og lige taste kortoplysningerne ind på en betalingsgateway ? Hvor meget betyder det ? :ehh:

Spørgsmål krydret med billeder af mine efterårsheste

Image

Image

Image
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Jeg har brug for indput

Post by misssophie »

jeg ville foretrække en webshop hvor jeg kunne se alle "standard-varerne" og få en idé om priserne.

derudover skulle det fremgå meget tydeligt at du laver specielle ting udover...

-så bestemt en kombination
Misssophie
User avatar
KirstenR
Posts: 44
Joined: Wed 21. Mar 2012 16:39

Re: Jeg har brug for indput

Post by KirstenR »

Jeg tror, du vil kunne lokke nogle nye kunder til med en "standardvareside" med mulighed for betaling med kreditkort. Det virker mere proffessionelt vil nogle synes. Det kan nok tiltrække nogle af de kunder, der ikke kender dig fra HN, Strigler etc.

Men for gud skyld, din hjemmeside skal vise nogle af de mange utrolig smukke ting, du laver på bestilling også - du kan noget helt specielt!
mvh
Kirsten
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Jeg har brug for indput

Post by Dorte Hansen »

Det som missophie sagde.

En webshop, hvor man kan bestille, standard-varer, og så måske med en tilføjelse hvor du viser de mere specielle ting, og informerer om at det kan du også....
Nu med køter-bande!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jeg har brug for indput

Post by Annemaja »

Det samme som de andre...

Jeg ville være interesseret i smukke barokke hovedtøjer til mine heste..... men kan ikke lige gennemskue pris osv...
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Jeg har brug for indput

Post by Glory »

Jeg vil også sige webshop.

Jeg ved fra mig selv, at hvis jeg skal til at ringe eller skrive en mail, så får jeg det sjældent gjort - det gør jeg til gengæld, hvis jeg bare skal trykke køb og så betale :hhansen:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg har brug for indput

Post by 99E »

Enig med de andre:
Webshop med priser.
Eksempler på lækkerhedsspecialgrej med priseksempler.

Det kan ikke kun være mig, der synes det er grænseoverskridende at skulle ringe/skrive og spørge om priser på "basisting".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Jeg har brug for indput

Post by Kokjo »

Tak for jeres input :)

Ninie, grænseoverskridende, det forstår jeg ikke. Hvordan mener du ?
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
KirstenR
Posts: 44
Joined: Wed 21. Mar 2012 16:39

Re: Jeg har brug for indput

Post by KirstenR »

Christine, nogle mennesker har det bare ikke godt med at ringe til "fremmede" - jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det, men har en veninde, der ALDRIG ville kunne gøre det.
mvh
Kirsten
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Jeg har brug for indput

Post by Lena »

KirstenR wrote:Christine, nogle mennesker har det bare ikke godt med at ringe til "fremmede" - jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det, men har en veninde, der ALDRIG ville kunne gøre det.


Det behøver ikke at være grænseoverskridende, men at man bare shopper videre i udbuddene, hvis der ikke er priser på produkterne. Der er jo nok at vælge mellem..... Jeg kan godt komme på en side og tænke "wooow, den må jeg eje", men hvis producenten/importøren ikke har sat pris på, så hopper jeg bare videre...... jeg gider egentlig ikke at have mere arbejde med det end at bestille og betale. Og jeg tænker, at jeg ikke er den eneste!

Så priser på...... :askepot: webshoppen!
Post Reply