Nytårsfortsætter?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Nytårsfortsætter?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

På den her tid af året er det ofte meget populært at udforme disse nye mål for det kommende år, - ja, måske endda nye mål for resten af vores liv.

Mange forsøger sig sikkert med de klassiske: :idea:
- Stoppe rygningen - Spise sundere - Forbedre sundheden - Gå på slankekur - Gøre flere gode gerninger - Drikke mindre i det nye år

Og det er jo udmærket :roll: - Men hvorfor går det så tit galt med nytårsfortsætterne? Er nytårsfortsætter en brugbar måde at nå sine mål på, eller er det bare en metode til at udskyde ting som man burde have gjort for længst? :shock: Er der mon en smart måde at nå sit mål på? Eller er det noget Satan skabte på en dårlig dag? :evil:


Har I strigler brugt december måned på at kigge tilbage på det forgangne år for at finde ud af hvad i kan korrigere, lave om, slette eller tilføje for at det nye år kan blive bedre for jer selv?

Eller er I som jeg?
Nytårsfortsætter har jeg ingen af. Det ville være spild af tid at love mig selv noget som helst! Min karakter er simpelthen for svag og vattet i den retning, og jeg ved at jeg ville bryde et sådant løfte hurtigere end fik det skrevet ned! ](*,)
Nej, - så vil jeg hellere pludselig bestemme mig for at gøre noget, - og så gøre det, mens motivationen er der. Motivationen er for mig ikke noget der kan tvinges frem fordi ”jeg har lovet mig selv det”. :roll:

Men hvad er Jeres holdninger til nytårsfortsætter? Hvad kunne I tænke jer at ændre i det nye år?
/SL
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

hvad er et nytårsfortsæt?

Nå nej, dem har jeg nok ikke rigtig nogen af... og kommer næppe nogen sinde til at få nogle heller...

Céleste
aribeth

Post by aribeth »

Jeg har ingen nytårsfortsætter og har aldrig haft det, jeg syntes lidt det er noget underligt noget, og jeg syntes at man skal starte på noget når motivationen er der og ikke første dag i det nye år (med mindre det er der motivationen er der)

Dog har jeg lovet mig selv at jeg for fremtiden skal prøve at stresse lidt mindre for det går ikke kun ud over mig selv, men også dem jeg elsker og holder af og de er efterhånden lidt trætte af at få et møgfald bare fordi jeg er stresset.... men nytårsfortsæt vil jeg ikke kalde det.

Hilsen
Katrine
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Jeg ahr jo smidt kæresten ud her fra den første - det er vel en god start :D

Og så vil jeg sørge for at Timmi ikke føler computeren går foran hende - ved ikke om I kender den med, jeg skal liiiige læse det her? :oops:

Hmm ellers er der vist ikke så meget. Jeg vil lytte til mig selv og finde ud af hvad jeg vil. Og være bedre til at bruge mine veninder (og kontakte dem i det hele taget).


Og skulle vi så ikke få gang i den madklub her i det nye år? ;)
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Nytårs fortsætter... næææ ikke noget særligt, andet end jeg ønsker at jeg den 31-12-2006 kan kikke tilbage på 2006 og være glad, sund og tilfreds :D
Hilsen Heidi
Post Reply