Adgangsproblemer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Adgangsproblemer

Post by LoneR »

Som jeg lige har skrevet til Katrine har jeg nu for 3. gang problemer med, at jeg ikke kan bruge mit kodeord - min konto er kort sagt nulstillet.
Med besvær fik jeg så- igen- tilsendt et nyt, efter at systemet på forskellig vis ville bilde mig, ind at jeg ikke fandtes osv.
Det er lidt irriterende, og også uforståeligt - det med de inaktiverede kodeord.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Adgangsproblemer

Post by aribeth »

Hov Lone!

Nu ved jeg så ikke om jeg har rodet med noget jeg ikke skulle?

Tjek lige FB....!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Adgangsproblemer

Post by LoneR »

Jo, jo - men nu kan jeg da huske koden.
Så håber jeg bare ikke, at det sker mere - for det er pisseirriterende.
Jeg er på automatisk log-in, så derfor forstår jeg ikke, hvorfor min kode 3 gange er blevet nulstillet???
Den eneste grund jeg kender til det, vil jeg vist ikke sige højt :ondgrin: :ondgrin:

Men hvem er det nu, der styrer Strigler? Udover at jeg har forstået at HHansen er teknikslave?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Adgangsproblemer

Post by aribeth »

ja det er faktisk sært!

Det er IKKE mig der roder med din bruger :lea:


nå, men jeg ved ikke helt hvem vi er og ikke er... jeg gider ikke mere...men hænger bare på alligevel... jeg gider godt... jeg gider bare ikke stå for betalingstjansen mere...

hvem er vi? hva?

og hvem vil?
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Adgangsproblemer

Post by LoneR »

Jeg véd godt det ikke er dig - du ville ikke vide, hvordan man skulle :lea:
Hvad er der med jer - ved I ikke hvem I er og hvorfor?
Måske skulle man skrive nogle flere spændende indlæg, så kom er vel mere gang i butikken.
(men giiiider man - alt er vel sagt?!)
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Adgangsproblemer

Post by aribeth »

jojo vi ved det vidst godt... tror jeg nok!


alt er vel sagt... men så kan vi vel sige det samme igen?

Eller hvad?

Det kunen faktisk være sjovt! At "genudsende" nogle gamle indlæg! og se hvilken retning de tager i dag!!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Adgangsproblemer

Post by LoneR »

På en måde kunne det være sjovt, at genoptage nogle emner og se om man selv har ændret holdning.
Det ærger mig supermeget at de første indlæg forsvandt - og de næste, de to gange forummet forsvandt.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Adgangsproblemer

Post by HHansen »

Ja jeg har ihvertfald ikke pillet i noget som helst i dag... eller i flere dage faktisk.. helt ærligt har jeg SLET ikke pillet i noget overhovedet her på Strigler - andet en at jeg har betalt en rykker fra DKhostmaster for at få forummet genåbnet. Og så har jeg deaktiveret katiekats administratorstatus. Fordi hun bad om det.

I dag har jeg slet ikke været logget på før nu, har ligget underdrejet med migræne.

Katrine, hvad betaler du for? Webhotellet? Når min hjerne virker igen skal jeg nok rette det til mit navn, så overtager jeg det også sammen med DKhostmaster som jeg har taget.

Jeg aner ikke hvorfor Lone ikke kan logge på.. men jeg tror ikke på, at der er nogen der har adgang til Adm funktionerne her der har pillet.
Det er vel snarere senilitet eller nogen der har hacket computeren? :peg:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Adgangsproblemer

Post by Stimata Doamna »

Ja, det er senilitet - jeg kan bare ikke huske hvorfor??

Hvis jeg ikke har sagt det før, vil jeg godt have lov til at gentage det: Jeg tager gerne betalingstjansen for en tid.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply