Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by sinesmølf »

held og lykke med dyrlæge besøget
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

*krydser alt hvad krydses kan*

og selvom det ikke dulmer smerten på nogen måde - så wauw! Det er fandme en flot alder for en kat :) Han/hun må have haft en godt liv *trøste kram*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by misssophie »

pyha, dr. dyr sagde god for krikkedyret... det var da altid noget...
nu skal hun bare have sko på, for i fremtiden at undgå knusninger som meget let bliver til hovbylder på hendes dumme flade baghov.
-det kan vi leve med

for 19 år siden anskaffede jeg mig 2 brødre-katte. Mikkel døde som 12 årig pga dårlige nyrer
Joakim levede videre, og regerede verden som kun Joakim kunne.
han vidste godt selv han så godt ud, og var vidunderlig.
han kunne være meget krævende omkring hvordan maden skulle serveres, og hvornår der skulle kæles.
-og Berit kunne da godt lige få en klo i benet når hun skulle passe ham,- og havde åbnet døren ud til,- og han så så at vejret var noget lort.
Det var helt klart Berit´s skyld...

lige nu har jeg aller mest lyst til at finde en rejse, og komme væk herfra.
pt. er der lidt for mange dårlige minder over det hele
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by BeritH »

Afsted med jer - I trænger til ferie! :kindkys:

Berit
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

ja lidt rekreation i sydens sol :)

ligge med en god bog ved en pool eller nyde en mild havbrise under en palme imens man svinger i en hængekøje. Jeg vil også på ferie! *Gg*

aj jeg ville nok savne misserne for meget. Hvis det blev mere end en uges penge. men det kunne sgu være lækkert med lidt scenarie-forandring :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by udlandet »

Stort tillykke med krikken, herligt at höre!
Ja, ferie. Vi har da vist snart samlet en flok der vil afsted :jeanie:
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

...jeg vil gerne brokke mig over at have migræne der får mig til at knække mig...

Det er satme usportsligt!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by annetteB »

Jeg vil gerne brokke mig over at være blevet fyret. Men især vil jeg brokke mig over at fyringen tilsyneladende har vækket min gamle stress, så jeg nu går rundt med en konstant klump i maven og vågner 04.20 HVER eneste skide nat med panikanfald.
Vil nogen venligst gøre noget ved dét?
:brok:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Gry »

annetteB wrote:Jeg vil gerne brokke mig over at være blevet fyret. Men især vil jeg brokke mig over at fyringen tilsyneladende har vækket min gamle stress, så jeg nu går rundt med en konstant klump i maven og vågner 04.20 HVER eneste skide nat med panikanfald.
Vil nogen venligst gøre noget ved dét?
:brok:


Avavav!

*krammer*

Har du styr på det med jobsøgning så? For hvis jeg modtager en pb med dine kompetencer (uddannelse og erfaring, samt lokation) så vil jeg godt prøve at holde øjne og ører åbne og ind i mellem lave nogle søgninger og se om jeg får bid i min ende af verden :) Så kan jeg prøve at hjælpe LIDT i hvert fald :) HVIS du har lyst til det :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by 99E »

annetteB wrote:Jeg vil gerne brokke mig over at være blevet fyret. Men især vil jeg brokke mig over at fyringen tilsyneladende har vækket min gamle stress, så jeg nu går rundt med en konstant klump i maven og vågner 04.20 HVER eneste skide nat med panikanfald.
Vil nogen venligst gøre noget ved dét?
:brok:

Ja, naturligvis:
ANNETTE! HOLD OP MED DET DER! STOP! SOV!
DON't PANIC! 42!!!!

Hjælper det?
Nej?
Damn.

Og jeg tror altså ikke, der er vildt mange ledige gartnerstillinger heroppe... :ehh:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply