Kæmpe brokke-tråden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by BeritH »

Koldt synes jeg nu ikke det har været, jeg sidder på kontoret i undertøj og med åbent vindue (Det lyder skummelt, men det er på første sal, så der er ingen der kigger ind), og jeg fryser ikke.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by misssophie »

det kan vi ikke bruge til noget Berit,- du fiser også rundt i stalden med korte ærmer når jeg har hue på...
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by BeritH »

misssophie wrote:det kan vi ikke bruge til noget Berit,- du fiser også rundt i stalden med korte ærmer når jeg har hue på...


Sophie, der er vel 2 måneder om året, hvor du ikke har hue på :hhansen: :hhansen:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by misssophie »

ja,- men kun hvis sommeren er god...

i år har jeg faktisk haft hue på i stalden en enkelt gang i august!
-det har jeg dog ikke prøvet før...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by Pia »

Jeg har noget at brokke mig over i dag! :jeanie:

jeg er pissetræt af alle mine bekendte på FB der opdaterer med deres skostørrelse og den tid de bruger på deres hår om morgenen?! Hvad kunne på nogen mulig måde være mere uinteressant? :oeje:

Een ting er at de skriver det, jeg er blevet ferm med 'vis ikke indlæg fra denne bruger' knappen. :anonym:

Noget andet er de sender mig de der lorteopfordringer til at være med i den 'åh så sjove nu-skal-vi-drille-mændene leg'

Jeg skriver en del med folk over beskedcenteret derinde, og så er det da -poo -irriterende med al den spam. Tomhjernet blondine humor! :loneb:

*aaahh* :gunilla:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by udlandet »

Pia wrote:Jeg har noget at brokke mig over i dag! :jeanie:

jeg er pissetræt af alle mine bekendte på FB der opdaterer med deres skostørrelse og den tid de bruger på deres hår om morgenen?! Hvad kunne på nogen mulig måde være mere uinteressant? :oeje:

Een ting er at de skriver det, jeg er blevet ferm med 'vis ikke indlæg fra denne bruger' knappen. :anonym:

Noget andet er de sender mig de der lorteopfordringer til at være med i den 'åh så sjove nu-skal-vi-drille-mændene leg'

Jeg skriver en del med folk over beskedcenteret derinde, og så er det da -poo -irriterende med al den spam. Tomhjernet blondine humor! :loneb:

*aaahh* :gunilla:

Jeg får meget själdent disse opfordringer, jeg har blokeret alt der kan blokeres. Og folk har fundet ud af at alt det drille mändende pis ikke fungerer på mig, det er dybt latterligt :opkast:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by misssophie »

for to timer siden var mit største problem at jeg var snottet.

i mellemtiden blev min 19 år gamle hankat rigtig dårlig,- og jeg har nu været ovre hos dyrlægen og få ham aflivet.
ham den langhårede er på Fyn og nåede ikke at sige farvel,- hvilket jo er noget møg.

katten var gammel, og var begyndt at skravle og havde tabt sig,- og vi havde faktisk aftalt at han skulle aflives i næste uge, hvor vi begge kunne være der.

-men det nåede vi ikke. så nu er han død,- og ligger i en kasse og venter på at blive begravet.

om en time kommer dyrlægen og afsiger dom over min hest...

lortedag
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by HHansen »

Åh Misssophie - det er sgu da bare en lortedag :oeje:

Håber dyrlægens dom over hesten ikke er så slem.

:kindkys:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by udlandet »

misssophie wrote:for to timer siden var mit største problem at jeg var snottet.

i mellemtiden blev min 19 år gamle hankat rigtig dårlig,- og jeg har nu været ovre hos dyrlægen og få ham aflivet.
ham den langhårede er på Fyn og nåede ikke at sige farvel,- hvilket jo er noget møg.

katten var gammel, og var begyndt at skravle og havde tabt sig,- og vi havde faktisk aftalt at han skulle aflives i næste uge, hvor vi begge kunne være der.

-men det nåede vi ikke. så nu er han død,- og ligger i en kasse og venter på at blive begravet.

om en time kommer dyrlægen og afsiger dom over min hest...

lortedag

Du har virkelig lov at brokke dig STORT! Håber det bedste med hesten!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kæmpe brokke-tråden

Post by BeritH »

Kyrsaen skal nok klare det - det SKAL hun, SKAL siger jeg!!

Sov godt lille Joakim - du bliver savnet.
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply