Hjælp til køb af hesteklipper
Re: Hjælp til køb af hesteklipper
Hvordan virkede den Lena? Fungerer den fortsat?
Venlige tanker
CXEC
"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
CXEC
-Sokrates
Den har klaret at holde UNIKs hovskæg nede mens han var syg. Han har fået lov til at gro hovskæg her i vinter, men han døjer stadig med lidt skab, så det ryger nok her i foråret.
Der kan skiftes skær på den. Jeg har to og når jeg har brugt nr. 1 sætter jeg nr. 2 på og sender nr. 1 til slibning............ får et retur og så fremdeles..........
Men jeg har opdaget at hovskægget slider enormt på den, så det er KUN til hovskæg på UNIK den bliver brugt til.
Der kan skiftes skær på den. Jeg har to og når jeg har brugt nr. 1 sætter jeg nr. 2 på og sender nr. 1 til slibning............ får et retur og så fremdeles..........
Men jeg har opdaget at hovskægget slider enormt på den, så det er KUN til hovskæg på UNIK den bliver brugt til.
Takker for informationen!
Venlige tanker
CXEC
-Sokrates
CXEC
-Sokrates
Eneste erfaring jeg har er fra frisørfaget...... men jeg vil også foreslå, at du køber en der kan holde til noget, hellere give lidt mere og få større glæde af den. Jeg har haft købt en trimmer/hårklipper, der var for svag og den gik i udu første gang den blev brugt
Ulla
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Ulla E.H. wrote:Eneste erfaring jeg har er fra frisørfaget...... men jeg vil også foreslå, at du køber en der kan holde til noget, hellere give lidt mere og få større glæde af den. Jeg har haft købt en trimmer/hårklipper, der var for svag og den gik i udu første gang den blev brugt
Havde slet ikke set at du havde købt - dejligt at høre, at den har kunnet holde hovskægget nede uden problemer Lyder som en god service, at du kan sende det brugte skær retur og så købe nyt til billigere penge
Ulla
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Sådan som jeg læser Lenas svar så har hun 2 stks skær, hvor af det ene bruges, sendes til slibning og så bruger hun det andet imens. Det er smart nok.
Venlige tanker
CXEC
-Sokrates
CXEC
-Sokrates