vi er sgu ved at være de gamle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by kamber »

Jeg har fået en god oksebøf med vel stegte kartofler og dertil en salat med avocado, bladselleri, pinjekerner, peberfrugter og en olie/eddike/hvidløgs dressing. Mums :traet: :traet:
Et in arcadia ego
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lone Beck »

kamber wrote:Jeg har fået en god oksebøf med vel stegte kartofler og dertil en salat med avocado, bladselleri, pinjekerner, peberfrugter og en olie/eddike/hvidløgs dressing. Mums :traet: :traet:


Du er da vist også ved at være gammel, Kamber? MEGET gammel :peg: Eller skal det ses som et elegant forsøg på at skifte emne :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Ytringspligt kan da være ok - jeg har altid været en stærk fortaler for diktatur. Naturligvis med mig selv som diktatoren, men det kan jeg jo i sagnes natur ikke gøre krav på alle vegne - så bare ind med noget pligt her!!!
Der skal simpelthen udpeges en skribent hver uge, der skal skrive en vedkommende og debatskabende indlæg, der medfører mindst 35 svar - straffen for at fejle er endnu en ugetjans!
Om ikke man magter at skrive noget intelligent og begavet, så skal præmissen 35 svar, bare overholdes på den måde, at kun mindst 50 % må være svar fra skribenten i tråden.
Så kan ped vel osse være med - :ondgrin: - altså når man medtænker at det ikke behøver at være begavet og så´n .... :loneb:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by LoneR »

Og så fryder jeg mig ganske ondskabsfuldt over denne ækle stavefjel:

Opringelige Standard?

Ha, Annette - got you!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by annetteB »

:lol: :lol: :lol:

Det var da osse en fantastisk slåfejl - den ville sikkert have glædet salig hr. Freud, om han havde været til stede og kunnet læse den.

:lol: :lol: :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply