vi er sgu ved at være de gamle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Intunia »

Ja nu må i da tro jeg er godt www. dum
måske er det min browser eller også er jeg på forhånd stemt ude :viben:
Men når jeg skriver i adresse feltet får jeg denne side
http://www.bing.com/search?FORM=DNSAS&q=www.t%c3%a6rten.dk
bla bla bla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Anja »

Hvordan får i dog opsnuset alle de små fora?

Nå, det ser ud til at brugerne på HD er blevet uenige og er splittet op - shit happens.
aribeth

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by aribeth »

det er min radar der gør det Anja :lea:



Nej, jeg fik et hint!



Katrine
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Anja »

Tag din foliehat på katrine - det er vist bedst :hhansen:

Hvad skete der med moderationen, Ped, u seem to know.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Intunia »

Jeg tror at admin på HD ikke var så altomfavnende, som hun troede at hun var.
og i en tråd om Kurt westergaard, gik den helt galt. I 14 dage lavede hun nye regler 3 gange, holdt ferie og så alligevel ikke.
Nu er det så blevet et forum med moderation, 2-3 brugere er slettet, tråde flyttes og låses.
Hn bare 10 gange værrere :viben:
bla bla bla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Anja »

Ahhhh, det er jo ikke så smart når man vil have 0-moderation under brugeransvar.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Intunia »

Nej, det er nok ikke så let, men admin på HD havde også hele familien ind over.
Magt er noget underligt noget !
bla bla bla
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lena »

Ja, det må være 5 år, for Hestefolket.dk bliver 5 år i august......... og jeg mener at Strigler kom lige efter.......... I var lidt langsommere..... eller husker jeg bare ikke korrekt??????? :peg:



Jeg håber da, at der bliver tilfredshed på begge de nye fora....... alt andet vil da være så trist.

Strigler.dk og Hestefolket.dk har jo levet side om side uden problemer i 5 år.......... og dé er da forskellige. Så hvorfor skulle det ikke lykkedes for Tærterne og HD..........?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lone Beck »

Ja, det må være 5 år, for Hestefolket.dk bliver 5 år i august......... og jeg mener at Strigler kom lige efter.......... I var lidt langsommere..... eller husker jeg bare ikke korrekt??????? :peg:



Jeg håber da, at der bliver tilfredshed på begge de nye fora....... alt andet vil da være så trist.

Strigler.dk og Hestefolket.dk har jo levet side om side uden problemer i 5 år.......... og dé er da forskellige. Så hvorfor skulle det ikke lykkedes for Tærterne og HD..........?


Hestefolket hed da noget andet i starten, ikke? Andedammen eller ...???

Strigler og Andedammen udsprang begge af møddingen. Jeg har egentlig opfattet hestefolket som et nyt forum (der var da noget røre i andedammen, så hut jeg hvisker...) :ehh:

Nå - i hvert fald er strigler også fra sommeren 2005 :fest:

Hvem var/er egentlig adm. på HD? Jeg troede egentlig det var en af dem, der nu ses på tærten... Det er ikke nemt at følge med i. Især ikke, når man IKKE følger med :lol: Og hvem er adm. på det nye - tærten?

Men man må da sige, at Tærten fuldstændig kopierer strigle-konceptet, og det kan jeg selvfølgelig kun bakke op om, selv om det virker lidt...pudsigt :linski:

Det bliver sjovt at se hvor ens eller forskelllige de to fora bliver, når de kører efter samme koncept og har samme målgruppe :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: vi er sgu ved at være de gamle!

Post by Lena »

Hestefolket startede som Gadekæret......... men skiftede navn undervejs........ så nej, Hestefolket er ikke nyt.

Og jo der har været røre i andedammen....... et par gange :hhansen: men Hestefolket har overlevet hver gang Tsunamien har ramt.......
Post Reply