Gummi måtter

User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gummi måtter

Post by Lena »

Det synes jeg er super billigt, men det er måske på grund af jeres store køb?
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Gummi måtter

Post by MinnaN »

Hmmmm.. Måske var det noget til Gammelpot?! :ehh: Lufter lige tanken for ejeren. Han står trods alt i udeboks. MED tæppe på nu! :jeanie:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Gummi måtter

Post by CXEC »

Jeg er mere end overbevist om at prisen afspejler de mange med opstaldede som bestilte og købte x-antal måtter pr. stk.

Minna det kan VARMT anbefales og der var en del af de andre som IKKE har ude bokse, der også købte og ALLE uden undtagelse er GLADE for deres måtter. Vær dog opmærksom på at ham forhandler dimsen mener at 4 er nok til 3x3 boks, men det passer som sagt ikke helt. Rent juridisk burde han afhjælpe, men fordi der var små overskydende stykker har den som bestilte ikke gjort noget gældende, det er også henset til at vi fik en del afslag i prisen.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gummi måtter

Post by Lena »

Så har UNIK fået 6 kvm gummimåtter.........
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Gummi måtter

Post by CXEC »

Hvad sagde han til dem? Ingen ting? Gik lige hen og gloede lidt og trådte så ind? Det var Xenias reaktion. :lol: :lol:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gummi måtter

Post by Lena »

Tjah, der var æbler i krybben da han kom ind, så jeg tror ikke han lagde mærke til det........ Men jeg satte mig i boksen her i aften og kikkede lidt på ham.

Han snusede meget til måtterne og skrabede lidt i dem......... og åd så lidt mere wrap og undrede sig over hvad jeg lavede i bunken af wrap...
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Gummi måtter

Post by CXEC »

Fniiiiiiiiiis! :hhansen: :kindkys: Herlig mule! Må jeg spørge hvad du måtte bløde?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gummi måtter

Post by Lena »

Åh, jeg blødte ikke så meget......... :hhansen: det kan vist kaldes en hudafskrabning....... Måtterne er brugte og kostede kr. 1000,-
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Gummi måtter

Post by BeritH »

Ingen måtter her.

For det første vil jeg have det tørt, hvor hestene står, og det har gummi svært ved at leve op til hvis der besørges på det. For det andet vil jeg have at det er både blødt og isolerende, så vi bruger Easy-strø og masser af det. Personligt gider jeg ikke spare på strøelsen, det kommer alligevel bare til at koste i den sidste ende i form af dårlige hove og den slags.

Vi har 55 kvm. indendøre, der er strøet med easy-strø og til 3 heste. Der er ingen form for dybstrøelse, alle klatter fjernes dagligt og alt vådt fjernes ca. 2 gange ugentligt. Jeg tror vi bruger sammenlagt 1000-1200 kr. om måneden for alle hestene til sammen. Og det synes jeg ikke er dyrt for at de står tørt og rent.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Gummi måtter

Post by Lena »

UNIK skider i modsatte ende af boksen..... i strøelsen....... og jeg vil love dig for at han ikke pisser på måtterne. Så plasker det jo op af benene og dét kan han ikke lide.... :viben:

Der er helt tørt på måtterne............. så ingen dårlige hove her!
Post Reply