Næ, jeg er ikke spor ny...

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by JoS »

... men til gengæld har jeg haft alt for travlt til at skrive herinde efter at have oprettet en bruger engang i syttenhundredehvidkål + et par indlæg.

Nu har jeg vinteren fri for rejseaktivitet og altformegetarbejdeogstress (sådan da) og har planer om at dukke op herinde med et pip i ny og næ indtil jeg daffer til det store udland (for engangs skyld ikke UK) igen i marts.

Et par forholdsvise uinteressante facts for dem (alle?) der ingen ide har om hvem JoS er: Hesteløs pendler (mellem UK og DK) med litterære interesser (især hvis vi forudsætter at litteratur = manga :hhansen: ). Halvtids-forkølet. Hader fyldte togkupéer (bliver altid smittet med mere snot :traet: ), bagerbrød og folk der ikke helt forstår at jeg bør have verdensherredømmet. :jeanie:
Overvejer stadig og p.t. at gøre noget ved den hesteløse tilstand. :ehh: Er til fjorddyr, sec D, PRE, lusoer og andre hippie-type-ridning heste. Og hippie-ridning... :elsk:

De interessante facts kan I få senere. :engel:
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by KatieKat »

Jamen velkommen tilbage.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by Stimata Doamna »

Jamen, så velkommen tilbage da - jeg sætter mig til at vente på de interessante facts :hhansen:

Mht. de mest interessante af de uinteressante: Hvornår regner du med at overtage verdensherredømmmet (så retter jeg min plan ind efter det og sætter datoen efter din)? Hvorfor pendler du mellem UK og DK? Hvilken slags hippie-ridning dyrker du? Har du prøvet med en maske i de der tog?
:lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by JoS »

KatieKat, tak for det.

Randi: Jeg arbejder på det med verdensherredømmet. Det er bare så urimeligt svært at få *andre* til at forstå nødvendigheden i at jeg (eller alternativt Stephen Hawking) bestemmer. Fandeme uretfærdigt, nå! Men sats bare på 2020. Det er sådan et pænt tal. :skoer:

Jeg pendler fordi jeg bor halvt i London og flytter helt om et par år (medmindre mit uni bestemmer sig til at oprette en fast stilling... nok ikke sandsynligt, men who knows...) da mit specialeområde har noget bedre muligheder på den anden side af vandet.
Ridning: Ikke noget i øjeblikket - det er flere år siden jeg har så meget som set en hest. :graed: Men ellers inspireret af det jeg kan lide fra McLean, akademikerne, HMS... synes mange af de kloge hoveder har fornuftige aspekter at byde på. Er mindre end fornøjet med sportsdressuren, kan ved gud ikke forliges med det. Heldigvis har jeg overhovedet ingen ambitioner andet end at min (kommende) hest skal have et godt hesteliv og synes træning er sjovt, så der er nok ingen risiko for at jeg pludselig finder mig selv og hesten Ankyficeret. :hhansen:

Masker, nej. Det hjælper ikke alligevel, medmindre der er nogen der nyser direkte på een. Til gengæld ligner mine hænder store rosiner af alt det vasken og desinficeren... Har været hjemme i London under hele swine flu epidemien uden at få skidtet... :gave: Miraklernes tid er ikke forbi. :-)
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by Stimata Doamna »

OK, så snupper jeg verdensherredømmet i 2021 :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by MinnaN »

JoS: Velkommen tilbage.
Tip: Køb en desinficerende håndsprit (med glycerin i)og ha med i tasken. Den er særdeles god og ødelægger ikke dine hænder på samme måde som evindelig vasken og pjasken. :linski: Den kan også bruges som desinficerende toiletsæderenser i et snuptag! :linski:
Sørg for at have et par stykker hjemme, ved toilettet, køkkenvasken. Efter du har pudset næse, så vask hænder med lidt håndsprit. En "klat" af det stads tager revl og krat!

Det er forresten et tip til alle!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by CXEC »

Velkommen tilbage. Så overtager jeg verdens herredømmet i 2015! :jeanie:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by KatieKat »

Det er da tosset Celeste. Så kommer JoS jo are og snupper det fra dig i 2020.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by Stimata Doamna »

Verdensherredømme hører nok også bare med til (alle) de ting, der ikke varer evigt :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: Næ, jeg er ikke spor ny...

Post by JoS »

Randi wrote:OK, så snupper jeg verdensherredømmet i 2021 :lol:


In your dreams. :skoer:


MinnaN wrote:JoS: Velkommen tilbage.
Tip: Køb en desinficerende håndsprit (

Tak. Og der er inkøbt kasser af lækre desinficerende vådservietter i London. Dettrol is your friend! Går ingen steder uden en pakke... Så jeg tilslutter mig sprit/sprut/servietter/flammekaster... alt bakteriedræbende. :doed:

Céleste wrote:Velkommen tilbage. Så overtager jeg verdens herredømmet i 2015! :jeanie:


Takker! Og helt fint, så sørger du lige for at klimaproblemer, krige og Pia Kærsgård er ryddet af vejen inden 2020. Passer mig fint. :katiekat:
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
Post Reply