Hejsa

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Hejsa

Post by HelleK »

Efter at ha kigget med et par dage, må jeg hellere springe ud og præsentere mig :linski:

Jeg er 35 år gammel og bosat med min kære mand, hund og kat i Nordsjællland..Nærmere betegnet Karlebo, mellem Hørsholm og Hillerød.

Jeg er springrytter og red på min gamle hest LB LA på Cplan. Obsesion måtte jeg desværre sige farvel til i april måned, da en ringfod satte stopperen for et langt liv. Han nåede at blive 19 år gammel og flyttede på 4 år mig fra "gang over bom på jord" til LA og sluttede faktisk sin karriere med at vinde springchampionatet på Hillerød Sportsrideklub i 2008. Ham savner jeg godt nok stadig !!


Heldigvis er der atter liv i boksen. Afløseren hedder Tornado og er en 9 års vallak, hollandsk varmblod, 173 i stg. Sød, dejlig og nem hest, som jeg desværre ikke har nået at ride voldsomt meget, før han lavede sig en knæledsforvridning på folden. Fedtmule-hest !!! :linski:
Vi har nu trofast skridtet området om stalden af i en lille måned og håber Dr. MegaDyr snart giver start-tilladelse igen. Tornado har med forrige rytter placering i LAspring og er godkendt i en LA1dressur. Vi regner dog med at starte lidt blødt op med nogen LC'er når den tid kommer....man når sgu at blive lidt pivet i løbet af et ½ års pause :roed:
Men først skal vi jo gennem genoptræning osv osv... godt vi ik skal nå noget...det tager den tid det tager !!

Et billede af banditten skal I da osse se :

Image

Image

og et af kære, gamle Obsession.
Image

Glæder mig til at være med herinde

sommerhilsner
-Helle
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
PiaK

Re: Hejsa

Post by PiaK »

Velkommen til :-)
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hejsa

Post by MetteboDeluxe »

Også velkommen fra mig :-) Hvis du har læst med ved du jo allerede hvordan vi er :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Re: Hejsa

Post by Pilevadgaard »

velkommen til :hhansen:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hejsa

Post by Lena »

Hej og velkommen til............ :atengstedt:
Benno
Posts: 173
Joined: Sun 5. Oct 2008 20:26

Re: Hejsa

Post by Benno »

Hej=) Velkommen til :jeanie:

Håber du bliver glad for at være her :linski:

Jeg kan se at du rimelig tæt på mig :lol:
MVH Benedicte
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hejsa

Post by CXEC »

Velkommen til! :heidio: Dejlig hest.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply