Så er der en del ting der er faldet på plads

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Så er der en del ting der er faldet på plads

Post by Jeanie »

Endelig har jeg dato på hvornår Kondanizza og Daisy Trick ( Madammen) drager af til Århus, og det bliver Onsdag d 5 /10 , efter at de nu har holdt en lille velfortjent ferie .. :) ......men det er også med en smule vemod, at jeg sender dem afsted igen, da jeg nu lige havde vænnet mig til deres altid dejlige selskab.. :( .... Nå men de får det jo godt, det er der ikke tvivl om, og hvis ikke kan de jo bare komme hjem !! Dernæst skal jeg hente Pensionær hesten Cantos SS, søndag morgen og have ham opstaldet ude i byen indtil onsdag, hvorefter han så skal hjem til os, og rette lidt på Nonae.. :) Det er altså noget af nogle opgaver man får sig rodet ud i engang imellem, men når så tingene endelig går op i en højere enhed, så er det slet ikke så uoverskueligt, som jeg først syntes det var ved at være... :) Det var bare lige et par sten der faldt fra hjertet...et lille lettelsens suk !! Nu er jeg så klar til at holde lidt weekend...vil gå ud og tage hestene ind.. :)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hvis de to damer skal løbe i århus, må du altså holde os underrettet - vi kan vel nok klemme et lille travbanetræf ind i programmet også :D Jeg elsker at være på travbanen, og det er meget sjovere, når man ved, hvem man skal heppe på... 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply