Efterårsferie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Altså, Gunilla - jeg har planlagt Bornholmertur i smug siden jeg læste, at du og æslerne gerne ville have besøg! Håber at kunne forene det nyttgie med det behagelige på en sådan visit! Behageligt: giver sig selv. Nyttigt: slippe af med mit snart 30 år gamle ´´bornholm er et dødssygt sted-kompleks´´ fra den længst overståede obligatoriske lejrskole i sin tid. Indtil da deltager jeg glad og gerne i et strigetræf...og medbringer lige så glad og gerne en kage. Een ting gør jeg dog ikke. Jeg lægger IKKE hus til, før det nye hus er beboeligt. Vi bor p.t. i en selvnedrivende 2-værelsers rædsel fra 1900-tallet...med 4 børn!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Jeg vil osse med til Bornholm!!! Men jeg behøver ikke ride islændere - jeg vil være tilfreds med at kysse æslerne..... hvis de kan kysses?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

JUBIIIIIIII til Bornholm skal i sgu!! Måske bedst om sommeren, her er SÅ fede badestrande. Og gåture i det svensklignende landskab, med klipper og sprækkedale!! Døndalen er DK's største vandfald (ret lille), og der er dælme smukt!! :) Og Ose, jeg skal nok aftale med vores underjordiske at de ikke driller dig!! :shock: Æslerne vil gerne kysses, klappes, krattes, nussses osv. De er nærmest umættelige hvad kæleri angår. Håber jeg har en vogn til den tid, så kan de også køres. :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply