Angående Æ Ø og Å

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Angående Æ Ø og Å

Post by Teknikslaven »

Hejsa

Der opstod nogle problemer med æøå under konverteringen af tekster fra det gamle forum til det nye, det var bl.a. derfor det tog så lang tid :traet:

Det har betydet, som flere har bemærket, at alt efter førstkommende æøå er blevet skåret væk fra alle tekster. Jeg prøvede at få ordnet det alt sammen igen, inden jeg åbnede forummet, men jeg kan forstå jeg bl.a. havde overset signaturer :roed:
Nå men altså, hvis I opdager noget manglende tekst og gerne vil have det kopieret over fra det gamle forum, så bare send mig en besked eller skriv det her.

OG FORRESTEN! I kan sagtens bruge æøå som normalt, der er ingen grund til at gå over til gammel dansk :druk: Det er kun et problem i gamle tekster.

OG FORRESTEN2! Problemet opstod også med brugernavne med æøå i, så man ikke kunne logge på f.eks., men jeg har, håber jeg, ordnet dem, så de virker som normalt igen.
Mvh.
Teknikslaven
Post Reply