Efterårsferie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Efterårsferie

Post by Jeanie »

Selvom humøret ikke er det bedste idag ( grundet Apollo's hoste), så har jeg alligevel givet mig tid til at koncentere mig lidt om efterårsferien !! Jeg har nemlig besluttet mig for, at tage op og besøge min gode ven Peter, som har et herligt sted i Sverige, som er et besøg værd. Det er også det sted Nonae er solgt til, så det ville jo være rart at besigtige forholdene inden han sendes derop. Vil i se hvor det er, så kig engang her : [url=http://www.pakhesten.nu/index.html]Packstation Högfall[/url] Nogen der har lyst til at tage med ??????
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Fantastisk sted, så vidt jeg lige kunne se! et er vidst ikke lysten der mangler... jeg havde egentlig noget andet på plakaten. Og skal jeg til Sverige så skal jeg besøge min fats fætter, i -kan ikke lige komme i tanke om bynavnet, der avler og hans datter der rider intarnationalt i Stockholm.... C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lone

Post by Lone »

Jeanie!!!! Nu har du lokket mig herind igen - var lige midt i færdiggørelsen af en opgave - skulle lige æde en berliner - og se på strigler: Jeg vil med!!! Ej, hvor det bare lyder rå-fedt - IH!!! Elsker Sverige - der vil jeg bo!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

hm, tjaeh, det lyder da ikke specielt rædselsfuldt :D Men det lyder lidt primitivt - er du sikker på at du kan komme på nettet deroppe? :roll: Jeg har ikke efterårsferie i år - til gengæld har jeg jo ferie lige nu :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Lone Rugård..mener du det!! Vil du med ?? Jeg er blevet inviteret med evt. en eller to andre, så det koster ikke noget ,er man ven af huset eller hvad.. :)!!Jeg ligger gerne bil til og køre derop. Og Lone Beck...tror godt at vi kan komme på nettet, men det bliver der ikke tid til, skal jo på lange ture ud i de Svenske skove !!!
Lone

Post by Lone »

Faktisk vil jeg gerne med - og synes at Lone skulle ta sig et par fridage (du kan vel lægge dig syg, som alle andre lønmodtagere) - men har jeg nu råd? 3 dage á 1200 kr, = 3600 ; rejsen til Sverige - 1500? kr. alkoholiske drikke - det bed jeg lige mærke i ikke var indeholdt - tja, et par flasker vin 100 kr. - det skal jo bare være konsumvin når det skal drikkes af samme krus som kaffen - Total: 4200 kr. Det kunne altså være vildt herligt - skal jeg spare på nyt grus til ridebanen? Men det går vel nok, hvis vi nøjes med de tre dage - næste år kan vi vel tage 8 dage? Men det ville være ekstra sjovt, hvis vi var nogle stykker? I uge 42? - eller hvornår det nu er - eller en forlænget week-end? - Ih, jeg vil virkelig gerne - men så er der det med datteren på 25 der har tænkt sig at få et barn sidst i oktober - hun tilgir mig aldrig, hvis ikke jeg står der pronto, når det sker..... Kan det være en fredag-søndag i begyndelsen af november? Eller skal vi planlægge en tur med nogle flere - på et tidspunkt der er velegnet? Er november velegnet? Er der andre der vil med? Tænk, hvor sjovt det ville være!
Jeanie

Post by Jeanie »

Lone !! Det med prisen skal vi se bort fra, Peter skylder mig en kæmpe tjeneste, og jeg skal ydermere have en af hans heste stående her fra oktober til april -maj...og det på fuld pension inclu. ridning..dyrlæge og smed...GRATIS...fordi jeg er SÅ flink og jeg holder MEGET af Peter :. Og det er bare hest nr. 2 i år..så tjenesten vokser... :wink: Og jeg under jer ,at lærer ham at kende, han er bare PETER HEST i daglig tale !! Ja, det kunne være en forlænget weekend i november, så slipper vi også for øvrige turister, og kan hygge os på Högfallet, med medbragt vin og andre gode sager... Lone Beck...hun tager et par dage fri fra den lokale sprøjte.. 8) Lad os dog gøre det, være lidt impulsive og spontane..det ender med at blive en uforglemmelig fed oplevelse for ´´gamle ´´ hestetøser...jeg udsætter gerne rejsen hvis i mener at i kan gøre mig selskab !!! :D
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

hvor bliver man da misundelig... :twisted: Det ser jo helt fortryllende ud deroppe... :lol: Hvad skal man gøre for at komme med??? :mrgreen: Møde op på travbanen og spille på Jeanies heste (hvis de løber altså) ??? :?:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Jamen så er jeg med!! Hvormange kan vi komme med? HHansen du skal ikke være misundelig - du skal med!! Men vi skal da ride, ikke? Bare ikke vildt....... Men det behøver da ikke sådan være gratis - men billigere ville være fint.... Ih, find en dato Jeanie - og I andre: vær nu lidt friske!!! Tre sølle dage som en forsmag på den lange tur næste år - !!
Jeanie

Post by Jeanie »

Helle ! Hvis du vil med så følg med i tråden !! Jeg vil finde nogle datoer, og så må vi se udfra hvilken der passer os alle. Kunne vi snige os op på 4-6 eller flere ville det være fint !! Diesel og benzin kunne vi evt. splejse om.. :? Vi kunne måske give Perter en lille erkendtlighed ellers må han nøjes med at blive krammet lidt,og knebet bagi.... :D :D :lol: Jeg syntes faktisk at det er en brandhamrende god ide, som fra NU ikke må falde til jorden...jeg arbejder på sagen, og tager en snak med Peter om hvornår han evt, kunne tænke sig at få Högfallet spækket med heste tossede Kvindfolk... :P Og jo, Lone R....Vi skal ud og ride og sove i shelters!!!!!... :wink: Vildmarkstur eller vildmarkstur !!??
Post Reply