chokolade ...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Skumbananer og citronfromage er godt. Chokolade er meget godt, bare den ikke er mørk. Men hvad pokker er Ragusa ? Sagde den ene Simpsons fan til den anden... Camilla
God d
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Chokolade......ragusa.......citronfromage......åååååååhhhhh.......sikken en morgenmad........ :shock: En ragusa og en kop te.......åååååhhhhhh......NU.... Jeg tror jeg må nøjes med teen....... godmorgen Birgitte
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Link til Lone :mrgreen: http://www.olechokolade.dk
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Du er en ond kvinde, Jytte :? Savle, savle, savle. :cry: :cry: :cry: Nej, jeg gør det IKKE. Det GØR jeg altså ikk'!!! :evil: Ååååh :cry: Jeg må vist hellere gå ud og bestille noget... 8) Snøft
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Eller da han står i Apu´s biks og ser på chokolade-is... Mmm, chocolate Mmmmmm, dobbelt chocolate Mmmmmmmmm TRIPLE CHOCOLATE *Homer der savler uhæmmet sættes ind her* :lol: Jeg ELSKER Simpsons... og ikke et ord om at mit barn rent faktisk sagde Bart, før hun lærte at sige far :oops: Camilla
God d
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Der er jo nogen ting der bare må på plads fra starten af i børneopdragelsen. Èn af disse ting er Simpsons. Heldigvis er faren lige så tosset med Simpsons at han pavestolt rendte rundt en hel dag og fik barnet til at sige Bart igen og igen :roll:
God d
Post Reply