Nogen skal høre på mit pral

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Tillykke med det fine resultat - for dét må det jo siges at være, når resultatet i den grad overstiger dine forventninger!! :wink: Jeg er forresten sikker på at Damen har NYDT at tage fusen på dig! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

At komme igennem sit første ridestævne i den fremskredne alder af 30 år med æren i behold, må siges at være en fin præstation :P Tillykke med det :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

virkelig en bedrift af de store vi var vidne til i dag :lol: Ja, JEG var nemlig så heldig at jeg så den store opvisning :D Og når nu jeg fortæller at det er første gang bemeldte hest har fået SÅ mange point i dressur med nogen rytter til vores stævner, så begynder man at ane at det gik godt, ikke? Sidst nogen forsøgte at starte dressur på kræet, løb hun dommerne ned, og forsøgte derefter at folade ridehuset :lol: I dag forsøgte hun da 'kun' at forlade dressurbanen 2 gange :shock: Heldigvis var hegnet så højt at hun bestemte sig for at blive inde... Også springningen var en stor ting - det lykkedes nemlig Søs at få den umulige krikke over 4 spring! Faktisk plejer den ikke at kunne være på banen alene... Engang havde vi 3 mennesker til at forsøge på at hjælpe en rytter igennem en klasse hvor springene var 20 cm!!! De kunne ikke få den igennem. Men i dag sprang hun gladeligt - og HURTIGT gik det også :lol: Godt gået Søs - glæder mig allerede til næste gang der er stævne! :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Tillykke, tillykke - det var da supergodt! Hun har da moret sig gevaldigt - måske elsker hun stævner?
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeg er misundelig - slet og ret- Og misundelse er altså en grim ting. Men hvor er det dog godt gået. Giver du ikke lidt undervisning i, hvordan hulen man tager sig sammen til slige sager. Tror jeg nærmest var faldet død om af skræk, inden jeg overhovedet havde nået banen. Respeeekt - siger jeg bare. :shock:
Post Reply