Godmorgen - en spændende dag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Godmorgen - en spændende dag

Post by Lone Beck »

Godmorgen kære medstrigler. Efter en hel uges sygefravær pga. influenza, er jeg tilbage på jobbet - mere spændt og i hopla end i mange år :!: I over 10 år har jeg været lokalredaktør i Løkken-Vrå Kommune, men i dag blander vi posen her på Nordjyske Stiftstidende i Hjørring: Alle lokalredaktionerne slås sammen til én - der så deles op i to grupper: Reportagegruppen og nyhedsgruppen. Jeg hører til i sidstnævnte 8) Det bliver en omvæltning, men hold kæææft, hvor er det tiltrængt med nogen nye udfordringer, i hvert fald for mig :oops: Kan I allesammen have en rigtig god dag - og husk: Forandring fryder :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Jamen tillykke - der er jo meget at lyønkse dig med: du er blevet rask, du har haft fødselsdag - og nu jobforandringer! Skal du så løbe rundt som en anden paparazzi og holde øje med menighedsrådsformandens forskellige excesser: stjal han eller ikke, en stikling fra præstegårdshaven? Det blir sgu spændende - Nå, nu er det vel ikke den rene landsbyredaktion, så spændende blir det vel!! Forandring fryder ofte, men husk også den kinesiske ´´forbandelse´´: må du leve i spændende tider! Altfor spændende skal det heller ikke være HELE tiden! Jeg har oplevet dagens spænding: der var ikke mere kaffe - denslags er rigeligt til mig for tiden. Hav en fortsag god dag!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Man skal sørme ikke være bange for at nyhederne bliver for små - kunne jeg afsløre menighedsrådsformanden i at stjæle stiklinger i præstens have, ville jeg have årets mest læste historie :shock: Og jeg ville ælske at skrive den :P Der ville måske nok være mere prestige i en ny Færøbanksag, men JEG er ikke i tvivl om, hvilken af de to historier, der ville blive snakket om henne i brugsen. SAMT i kantinerne, lærerværelserne, klubhusene osv. :D Andedamsjournalistikken længe leve :!:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply