Grys Nedtur

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Grys Nedtur

Post by Gry »

Øverste er fra Flemming Svenningsen ´s julefrokost 2 år siden. Nedenunder min fødselsdag 2010, underneden Christel Kofod-Jensen ´s halloween fest i oktober 2010, og sidste billede var fra sommerfest i BBU 2010. Det "tynde" billede blev taget for en måned siden til min kusines konfirmation :) Der er da lidt forskel ik? *Gg*

Image
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Deerhunter
Posts: 409
Joined: Sat 5. Sep 2009 21:09

Re: Grys Nedtur

Post by Deerhunter »

Gry: Det er den flotteste nedtur jeg længe har set. :respekt:
Jos ei viina, terva tai sauna auta, tauti on kuolemaksi.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Grys Nedtur

Post by Gry »

Deerhunter wrote:Gry: Det er den flotteste nedtur jeg længe har set. :respekt:



Iiiih tusind tak skal du have!! :elsk:

Jeg er også enormt glad! Siden det øverste billede er der nu røget 35.2 kg :jeanie:

og så har jeg så lige taget 1.2 kg. på fordi jeg fik lagt en p-stav i armen igår, men folk forsikrer mig om at det kun er vand og hormoner, så det vælger jeg at prøve at tro på :mikkel:
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Grys Nedtur

Post by Annemaja »

Super super flot...:-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Grys Nedtur

Post by Annemaja »

Super super flot...:-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Grys Nedtur

Post by misssophie »

Gry det er skideflot gået,- og du ser stanggodt ud!

imponerende!

-og der er kommet fyr på også?
Misssophie
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Grys Nedtur

Post by Gry »

misssophie wrote:Gry det er skideflot gået,- og du ser stanggodt ud!

imponerende!

-og der er kommet fyr på også?



Hahaha! Nej. Jeg koncentrere mig lidt om at finde mig selv, og finde ud af hvem jeg er uden alle de ekstra kg :)

men det kan da ikke udelukkes totalt at der måske kan findes en mand i fremtiden engang - nu er jeg jo næsten værd at se på igen *Gg*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Grys Nedtur

Post by KatieKat »

Det ser sgu godt ud Gry. :katiekat: :katiekat:
Tillykke med den store forandring.

Det minder mig om at jeg faktisk aldrig har fået vist mine før og efter billeder herinde...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Grys Nedtur

Post by Gry »

Tusind tak Katie :)

Jeg ville elske at se dine billeder :)

jeg har jo kun været opereret siden 22 marts, så jeg har lang vej endnu :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Grys Nedtur

Post by KatieKat »

Jamen du må da gerne se.

Før:

Image

Smukke Po og jeg delte lige en kop vand mens vi ordnede hove.

Og nu:


Image

I min favorit t-shirt som får en til at se slank og glad ud. :elsk:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply