Ja altså... jeg venter på at dyrlægen skal ringe.
Den gamle hund er jo indlagt i dag - til fjernelse af tumor i læbe da den ene dyrlæge i onsdags sagde at det kunne de godt, og han mente iøvrigt ikke at hunden fejlede andet. Selvfølgelig kunne han ikke garantere for tumorer andre steder - men vi ville operere hvis der var gode chancer for et halvt år mere hvor hunden kunne have det godt.
Så er den så afleveret i morges - tidligt. Fastende..
Og klokken halv 11 ringer den anden dyrlæge. Hun vil da så sandelig helst ikke operere hvis ikke hun først må tage en blodprøve, det er jo en gammel hund, og hvis ikke tallene for alting er fine, så synes hun ikke den skal opereres.
Det synes jeg jo egentlig heller ikke.. så det bliver aftalt at hun ringer når hun har resultatet af prøven. Det vil tage en times tid siger hun.
Og jeg har ikke hørt noget endnu!!!
Jeg ringede kl 13 og fik at vide at hun havde travlt, og at min hund ikke var opereret endnu.. og dyrlægen skulle nok ringe.
Så nu sidder jeg og er sikker på at blodprøverne viste snarligt nyresvigt eller noget - og at hun derfor bare er gået videre med at operere andre...
Og så sidder min stakkels hund bare i et lille bur.. og venter..
Måske har hun slet ikke kigget på de prøver endnu... men hvis ikke snart de kommer igang så når de da ikke at operere i dag... Dum situation...
Så ring dog for helvede!
Så ring dog for helvede!
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
-
Re: Så ring dog for helvede!
For fanden da!!! Du får et - kan ikke gøre så meget andet herfra.
Venlig hilsen
Randi
Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Randi
Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Det er simpelthen tortur og sidde der og vente!
vi havde Franz til dyrlægen for nyligt... han havde en slatten hale og den havde en bule på og hang bare livløst... dyrlægen ville kigge på den om formiddagen og så ringe og sige hvad det var inden vi gjorde noget... da klokken var 13 havde han stadig ikke ringet... jeg ringede, men de havde haft nogle trælse akutte ting, så Franz sad stadig i sit bur... eller han var kommet ind på kontoret, for han var jo så sød... klokken 16 ringede jeg igen, for vi havde aftalt jeg skulle hente ham når de lukkede... så jeg ville da godt lige høre om de nåede ham den dag.... der havde de stadig ikke fået kigget på ham... klokken 10 minutter i lukketid ringede de så og sagde at nu var han færdig.... og der var ingen problemer... det VAR kun fordi de havde haft så travlt det var trukket ud.....
Jeg synes godt man kan tillade sig at ringe igen efter et par timer...
vi havde Franz til dyrlægen for nyligt... han havde en slatten hale og den havde en bule på og hang bare livløst... dyrlægen ville kigge på den om formiddagen og så ringe og sige hvad det var inden vi gjorde noget... da klokken var 13 havde han stadig ikke ringet... jeg ringede, men de havde haft nogle trælse akutte ting, så Franz sad stadig i sit bur... eller han var kommet ind på kontoret, for han var jo så sød... klokken 16 ringede jeg igen, for vi havde aftalt jeg skulle hente ham når de lukkede... så jeg ville da godt lige høre om de nåede ham den dag.... der havde de stadig ikke fået kigget på ham... klokken 10 minutter i lukketid ringede de så og sagde at nu var han færdig.... og der var ingen problemer... det VAR kun fordi de havde haft så travlt det var trukket ud.....
Jeg synes godt man kan tillade sig at ringe igen efter et par timer...
I morges sagde de jo at jeg kunne hente hende mellem 3 og 4 - det er snart...
Om et kvarter ringer jeg igen og hører hvad det bliver til...
Om et kvarter ringer jeg igen og hører hvad det bliver til...
Mvh
-Helle
-Helle
Hvad er det så blevet til?
Ulla
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Så er vapsen hentet
Jeg ringede halv 4 - fik en ny sygeplejerske, der oplyste at dyrlægen havde haft for travlt til at ringe, men jeg ville få resultatet af blodprøven når jeg hentede hunden.
Så var jeg jo et stort
Var den så ikke opereret? Som jeg havde forstået det skulle jeg jo have resultatet først... Straks var jeg SIKKER på at hunden stod med det ene ben i graven.
Så fumlede hun lidt mere rundt i det - og sagde så: Jo men den ER jo opereret...
Nå.. forvirret eller hvad?
Så jeg drønede afsted efter hende, og hun er opereret, læben er lidt stram
Men det ser da fint ud. De har fjernet hele tumoren og en god del læbe.. nu får hun nok hareskår
Men alle blodprøver var fine, så der var ikke noget der indikerede at hun ikke skulle kunne leve godt mindst et halvt år mere.
Så er der kun gigtbenet der er et problem, men hun er dygtig til at løbe på 3 ben. Og hun bliver selvfølgelig behandlet med smertestillende.
(men FUCK det var dyrt)
Jeg ringede halv 4 - fik en ny sygeplejerske, der oplyste at dyrlægen havde haft for travlt til at ringe, men jeg ville få resultatet af blodprøven når jeg hentede hunden.
Så var jeg jo et stort
Var den så ikke opereret? Som jeg havde forstået det skulle jeg jo have resultatet først... Straks var jeg SIKKER på at hunden stod med det ene ben i graven.
Så fumlede hun lidt mere rundt i det - og sagde så: Jo men den ER jo opereret...
Nå.. forvirret eller hvad?
Så jeg drønede afsted efter hende, og hun er opereret, læben er lidt stram
Men det ser da fint ud. De har fjernet hele tumoren og en god del læbe.. nu får hun nok hareskår
Men alle blodprøver var fine, så der var ikke noget der indikerede at hun ikke skulle kunne leve godt mindst et halvt år mere.
Så er der kun gigtbenet der er et problem, men hun er dygtig til at løbe på 3 ben. Og hun bliver selvfølgelig behandlet med smertestillende.
(men FUCK det var dyrt)
Mvh
-Helle
-Helle
nåh det var godt det bare var travlhed og lidt papirroderi!
Nå det var da godt du fik hunden hjem igen.......... stramtandet og i god behold......
smukke-ped wrote:Hvad kom det til at koste??
4500...
Det er egentlig pænt meget.. Men køteren er jo det værd
Men den får bank hvis den så alligevel dør om 2 måneder
Mvh
-Helle
-Helle
smukke-ped wrote:Jaeh det er da en god slat penge for sådan en dags arbejde.
De er det værd! Thor's dårlige ben løb op i ca femogtyvetusinde..... .....men der var også røntgen med i og de kiggede i ham med sådan en kiggertfanden.
Min far har fået fjernet svulster på et par katte....det var også en 4-5000, han havde to der fik svulster nede i øret....den ene kom ikke med hjem igen, den anden levede fint uden øre og et stykke af kraniet i lang tid.
Der er ikke så meget at stille op....når man er glad for skidet...og har finanserne til det. Det er der nogen der ikke har, det må ikke altid være rart, at skulle vælge aflivning....
Det er jo det - jeg kan også godt forstå at nogen vælger aflivning - måske især af en gammel hund der ikke holder længe endnu. Det sagde dyrlægen såmænd også i onsdags.. at det jo også var et spørgsmål om man ville ofre pengene på en hund der er så gammel.
Og jeg SYNES det er dyrt. Men prisen ville alligevel aldrig få mig til at vælge aflivningen når dyrlægen giver en rimelig garanti for at der ikke er andet i vejen med hunden.
Jeg har jo egentlig regnet hende for at være mere syg og derfor på vej mod de evige jagtmarker. Men siden vi begyndte at snakke om det i maj er hun livet gevaldigt op
Og når dyrlægen så siger at blodprøver er fine og lunger og hjerte lyder fint.. så skal hun da have chancen.
Det er meget muligt at der er andre svulster i hende - men indtil videre er hun jo så ikke påvirket af det.
Mvh
-Helle
-Helle