Ferie hvordan?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Mitbrugernavn
Posts: 159
Joined: Wed 13. Apr 2011 22:52

Re: Ferie hvordan?

Post by Mitbrugernavn »

Vi holder næsten altid sommer ferie i dk jeg elsker den danske sommer og har efterhånden været utallige af gange på Bornholm,ved vesterhavet og nogle øer, det er kun hvis vejret er helt utåligt vi flyver sydpå :loneb: Jeg er mere til camping og lidt primitive ferier, har arbejdet på hotel i 8 år så holder mig langt væk fra den slags ferier :traet: I 7 år tog jeg alene alle familiens børn (7stk) med til Agersø i telt det var rimelig primitiv men hvor vi hyggede os :elsk: nu den yngste 15 og gider ikke ligge i telt med moster mere :hhansen:

Jeg dømmer om at rejse til USA/canada og se Yellowstone-nationalpark men det bliver nok ved tanken, skal ikke flyve så mange timer :-o


I sorø koster et trailerkort 4000kr og der starter hold op ca hver mån.
http://www.klavs-koreskole.dk/
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Ferie hvordan?

Post by Anja »

Det bliver en uge i hytten i Norge, med G's farfamilie, det plejer at være rigtigt hyggeligt.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Ferie hvordan?

Post by HHansen »

Ferie?

Vi nåede ikke at bestemme os for noget før jeg blev fyret. Og da jeg blev det undlod vi så at planlægge noget, fordi jeg jo ikke vidste om jeg så pludselig kom i job.

Ungerne kommer og er her 2-3 uger - lige om snart.. så der har vi vel ferie.. Kæresten ved ikke helt om han kan få fri i hele perioden :traet:
Og det bliver så bare til at være her, tage på museum og i djurs sommerland og sådan noget...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Ferie hvordan?

Post by CXEC »

Altså jeg kan også godt lide luxux ferier, det er slet ikke det. Men i Sverige i vores eget sommerhus er det primitivt. Det skal det vedblive at være.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ferie hvordan?

Post by Godzilla »

Jeg havde overvejet dem her: http://trailerkoreskolen.mono.net/ de laver vist også hold. Jeg skal have spurgt et par stykker heromkring som har pippet om at de også vil have et. Men jeg vil lige tjekke HaveNyt.

Ane: Bellas ejer får undervisning her: http://www.sok-koere.dk/
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Ferie hvordan?

Post by Ane »

Tak for info Godzilla, de er jo tæt på.. ved du om man kan få undervisning uden at have hest og vogn selv?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
benhur
Posts: 57
Joined: Tue 23. Feb 2010 20:34

Re: Ferie hvordan?

Post by benhur »

Jeg rejser helst ud af Europa når jeg skal holde ferie og elsker især Asien..

Jeg er nok mest til Flashpacking når vi rejser langt væk hjemmefra. Men nu er jeg også typen som vil ud og opleve noget, gider ikke bruge 2-3000 kr pr. overnatning, når jeg alligevel kun bruger hotellet for at have en god seng at sove i. Vil vi have luksus, så tager vi et lækkert hotel/kro ophold herhjemme i stedet. Men det siger mig faktisk ikke så meget... :lol:

Til sommer skal vi 3 uger til Sri Lanka og der vil vi bo på guesthouses. Synes det er 10 x federe at bo sådan et sted, end et eller andet røv sygt vestligt hotel... Vi tager dog også lige 3 dage i Dubai, der har vi booket et lækkert 5* hilton hotel... det ville manden gerne, så han fik lov :linski: :lol:



Mvh HeidiZ
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Ferie hvordan?

Post by lisbethdue »

Vi skal til Sverige - Blekinge. I campingvogn nær Karlskrona. Vi skal være der en ti dages tid, og min søster, svoger og niece kommer forbi 3-4 dage og slapper af sammen med os.

Jeg glæder mig som et lille barn :-)
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Ferie hvordan?

Post by udlandet »

CXEC wrote:Well, for øjeblikket tager jeg stort set kun op til vores sommerhus i Sverige og det er ikke HELT primitivt, men ikke Grand Luxe og det passer mig FINT FINT! Der laves mad over brændefyret komfur og man kan bade i søen eller seje ud til den store af vores øer og have det langt mere primitivt, hvis det er det man er til? Forresten er der IKKE tv og det skal der heller ikke være. Vi har en rejse grammofon med gamle lak LP'er. Det er hyggeligt at høre dem. :elsk: :elsk: :elsk:

Nåja, billedet jeg har på er udsigten fra den ene side af den store ø. (Vores ø vel at mærke)

Bliver lidt nysgerrig, hvor ligger det fantastiske sted?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ferie hvordan?

Post by Godzilla »

Ane wrote:Tak for info Godzilla, de er jo tæt på.. ved du om man kan få undervisning uden at have hest og vogn selv?


Jeg tror nok at folk kommer med vogn og dyr. Jeg ved at de ikke har lånevogne f.eks.

Jeg har ikke meldt mig ind endnu fordi jeg ikke har en vogn. Men det håber jeg at få fat i inden alt for længe.

Bella og vogn er kun til låns.

Men det ville faktisk også være super for mig at få noget undervisning nu med et lånespand. Jeg må hellere ringe og spørge.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply