Hvad laver du!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hvad laver du!

Post by misssophie »

jeg har malet en dør, spist frokost og glor nu på "hvad er det værd"
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvad laver du!

Post by CXEC »

Jeg er YDERST produktiv mht. eksamensforberedelser... eller noget... :traet: Jeg kunne BARE ikke skvatte isøvn i nat og da jeg havde været i køkkenet TO, siger og skriver TO gange, kunne Coco ikke lade være at pivehyle lidt. Hun VIL med i seng. Det duer jo bare ikke, for så ved jeg ikke om ikke jeg får et astma anfald igen. :minna:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Hvad laver du!

Post by Annemaja »

Tja - man skal følge sin umiddelbare fornemmelse Pia. Nogle gange kan den godt sige ja selvom det kan synes svært med tiden - eller omvendt.

Jeg stener lige nu her mellem job og hestetid ved pc'en. Er træt.

Har lige fået henvendelse vedr. en ejendom vi så på for et par mdr siden - ejeren vil åbenbart rigtigt gerne sælge til os, og er parat til at skifte mægler, fordi vi ikke har følt os ordentligt behandlet af den nuværende og dermed har droppet den. Jeg kunne sagtens se os og hestene bo dejligt der - men det ville passe os bedre om 2 år, når yngste er færdig med gymnasiet. Det kører lige i knolden!

Og så står Vinur - min ene hest - konstant og ringer i hovedet. Han skulle være sendt til forsikringen - men så kunne jeg alligevel ikke..... så nu trækker jeg lige tiden lidt igen igen mens han er på smertestillende og har sendt dyrlægen på ekstra research for mirakler. Og overvejer lige om jeg skal købe mig en hest mere... er på sightseeing med veninde i den forbindelse i Jylland på søndag. Vil gerne have en quarterhest, og overvejer så til gengæld at sælge min plag.

- Måske jeg bare skal se at få lettet røven og komme op til hestene og bla få redet lidt ;-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hvad laver du!

Post by Stimata Doamna »

Sikken et dilemma, Pia! Det er ikke let at være splittet mellem to gode ting :ked:

Jeg er på arbejde, har et møde med chefen om 10 minutter, men hun er stadig ikke kommet ud af det møde, hun skulle til først. Og så skal jeg hjem at gøre mit CBA-projekt færdigt og klar til afsendelse i morgen - fik feedback fra vejleder (som er på konference i US) her i morges så nu er vi klar til at køre :jeanie: :jeanie:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Hvad laver du!

Post by Pia »

Nej, det har ikke været en let beslutning, og så alligevel!

Samarbejdet med mange dygtige naturvidenskabs undervisere har jeg jo i forvejen, både gennem div faglige foreninger, men også den organisation, der er under undervisnings ministerierne i EU, som tilbød mig deltagelse i dette projekt.

Jeg er også ret sikker på et tilsvarende eller noget lignende nok skal dukke op igen. (og SÅ er jeg klar :jeanie: )


Men jeg har en del uafsluttede projekter ud over de alm studier, jeg skal lave en artikel til et fagblad, et undervisningsforløb til ESA, er blevet tilsagt diverse hestetrænings-stalddage rundt om, og så vil jeg jo gerne være MERE sammen med min familie og ikke MINDRE end nu :linski:

Det var hensynet til ungerne der tippede vægskålen og så var det pludseligt 'let' :elsk:

Jeg vil ikke udsætte min uddannelse et år pga. et projekt som dette, så meget tid ville det slet ikke kræve at deltage. Problemet var mest møderne, der alle som et lå i uger hvor jeg ville være optaget af studiet.

Misssophie, du må også gerne komme her og male døre! Alle vinduer og døre skal ha en tur i år :hhansen:

Randi: Er du ALLEREDE færdig med din CBA :anonym: Ej, tillykke, du har sgu knoklet som få! Vi kan holde ferie med god samvittighed i år :mikkel:
User avatar
AnetteA
Posts: 50
Joined: Mon 5. Apr 2010 20:26

Re: Hvad laver du!

Post by AnetteA »

Jeg har lyst til ostepops :ehh: det er da ulækkert ....
// AnetteA

Her, der og alle steder ;)
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: Hvad laver du!

Post by Estelle »

AnetteA wrote:Jeg har lyst til ostepops :ehh: det er da ulækkert ....

¨
Ohhh ja og barbeque dip til :jeanie:
/Estelle
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Hvad laver du!

Post by HeidiO »

Pia wrote:Misssophie, du må også gerne komme her og male døre! Alle vinduer og døre skal ha en tur i år :hhansen:



Du har da hjælpen lige ved hånden! Jeg er helt sikker på, at Jens gerne giver en hånd med når der skal males - det bliver garanteret lige så fint som legehuset :viben:
Heidi
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Hvad laver du!

Post by JannieT »

Pia wrote:Jeg sidder og er lidt øv...


Det lyder også som en svær situation, men når valget i sidste ende vejer til familiens fordel, så er det nok også det, man får det bedst med i længden :atengstedt:


Lige nu sidder jeg og surfer rundt på strigler. Det er ved at være længe siden, at jeg har været herinde. Jeg har fået det fedeste job ved siden af studiet, men det har betydet at al min tid bliver brugt på arbejde og speciale.


Pia wrote:
Randi: Er du ALLEREDE færdig med din CBA :anonym:


Jeg er død-jaloux. Jeg glæder mig til at være færdig :elsk: Tillykke med det :fest:
Alt er relativt
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Hvad laver du!

Post by Ane »

Held og lykke med det hele i hvert fald Pia :-)

Jeg sidder i sofaen og er træt.. overvejer stadig om jeg skal sælge i Rivaldo eller ej.. forbandet dilemma

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply