1 søndag i advent.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg lavede engang et forsøg med en julestjerne. Den blev ikke smidt ud, men fik lidt vand osv. sammen med resten at det "drivhus" jeg boede i. Og den blev ret stor. Den blev efter nogle år, ompottet og den endte med at blive en stor buskagtig ting. Men den fik ikke røde blade mere. Jeg fik at vide at jeg skulle sætte den ind i et skab fra oktober til december for at få røde blade i toppen, men det fik den ikke? Tilsidst hørte forsøget op, og stjernen døde en værdig død ude på min terasse. Den tørrede ud. [-X
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Egenligt bryder jeg mig ikke synderligt meget om planten, men den er alligevel lidt fin blandt gran og andet i en jule sammenplantning...der godt må fylde lidt !!...Når naturen er indedøre må man jo gerne manipulere lidt med den ikke ??....Så den jeg fik i søndags, ender nok i en stor balje sammen med gran og andre sjove ting !!

Mht. til juleriet, så har det heller ikke været noget jeg er gået så meget op i, men jeg syntes nu alligevel, at december er hyggelig...man bestemmer jo forhåbenligt selv hvor julestresset man vil være, og hvor kommerciel julen skal være..man behøver jo ikke springe på "BILKA" vognen og jule allerede fra oktober !!
Post Reply