Hvorfor er der ingen opskrifter på brownies i striglekogebogen??
Jeg skal bruge en opskrift til den her konfirmation vi skal holde.
Det skal være nemt, noget køkken"pigerne" bare lige kan hælde i røremaskinen og derefter i en bradepande, så de kan bages mens vi andre spiser forret og hovedret
Nogen der har en god og nem opskrift?
Til 30 personer
Der skal serveres is sammen med kagen - og frugt.
Brownies
Re: Brownies
Nu ved jeg godt at du efterspørger brownies, men hvad med at bage en mudcake? Den kan sagtens bages flere dage i forvejen, den bliver faktisk kun bedre af det.
En mudcake vil være perfekt til is og frisk frugt........
En mudcake vil være perfekt til is og frisk frugt........
Jeg vil sige det samme som Lena
Og faktisk er der jo lige opskriften i striglekogebogen, som er perfekt til is og frugt http://www.strigler.dk/viewtopic.php?f=50&t=8278
Og faktisk er der jo lige opskriften i striglekogebogen, som er perfekt til is og frugt http://www.strigler.dk/viewtopic.php?f=50&t=8278
Heidi
jeg ville gøre som de to kloge herover siger!
og den kage som Heidi linker til er intet mindre end GENIAL! og meget meget drøj i det... man behøver bestemt ikke et gigastykke... selvom den smager som om man synes man skal spise hele kagen selv!
og den kage som Heidi linker til er intet mindre end GENIAL! og meget meget drøj i det... man behøver bestemt ikke et gigastykke... selvom den smager som om man synes man skal spise hele kagen selv!
Altså
Så skal jeg jo SELV bage den oveni alt det mad jeg skal lave og borddækning og manicure og jeg ved ikke hvad!!!
Hvis det er brownies så bager køkkendamerne det jo mens jeg slapper af! NÅ!
Kigger på opskriften....
Så skal jeg jo SELV bage den oveni alt det mad jeg skal lave og borddækning og manicure og jeg ved ikke hvad!!!
Hvis det er brownies så bager køkkendamerne det jo mens jeg slapper af! NÅ!
Kigger på opskriften....
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg synes ikke det er det... altså...
Kom nu med en opskrift på brownies eller en chokoladekage der er god lun... - please!
Kom nu med en opskrift på brownies eller en chokoladekage der er god lun... - please!
Mvh
-Helle
-Helle
de kan vel også bare bage DEN kage samme dag?
I æder vel ikke de første retter på kortere tid end en time?
Brownies stinker... har du en gang prøvet den der kage, så laver du aldrig andet!
Brownies stinker... har du en gang prøvet den der kage, så laver du aldrig andet!
aribeth wrote:de kan vel også bare bage DEN kage samme dag?
Men kan den laves UDEN at blive flækket og fyldt???
Og i noget andet og større end en springform?
Mvh
-Helle
-Helle
- Dorte Hansen
Tag lige og google på *klassens time kage*, og så brug den opskrift, med en revet chokolade i, så har du de perfekte brownies til en god dag.
Nu med køter-bande!