Nu SKAL ridetøj være sexet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Læste lige denne artikel

http://ridemagasinet.dk/heste/3536-fa-r ... de-perfekt

Hvor en kvinde/pige i stramme ridebukser kunne få mænd til at kigge efter dem, hvis hun havde en nogenlunde figur, SKAL de nu se sexede og frække ud.

Der er naturligvis også andre ting i outfittet der leder tankerne hen på noget med sex, i hvert fald i mænds hjerner.

Men nu må mange kvinder/piger i dette tøj da snart kunne forstå hvorfor mange mænd glor, og ikke blive fornærmede eller sure over det.

Men det bunder vel i at kvinder generelt ikke er så sexdrevne væsener som mænd(heldigvis), eller tager jeg fejl.
Bliver du også våd af at ride?
aribeth

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by aribeth »

jeg forstår ikke helt dit indlæg?

Der står da ikke noget om at ridebukser SKAL se sexede ud?


I øvrigt er det vel en smagssag om man synes ridebukser er sexede?!


og mener du at kvinder bliver fornærmede og sure over det hvis en mand glor på dem når de har ridebukser på? (jeg kender ingen der bliver det)

om kvinder er mindre sexdrevne end mænd?!
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Der står da at modedesignerne nu tænker i frække snit og at få dem til at se mere sexede ud.

Der har været flere tråde på andre fora om hunkøn i ridetøj og mænds kiggeri.

Mange kvinder virker i hvert fald mindre fokuseret på det seksuelle end mænd. Måske er det ikke sådan. Kan også godt se det kan være svært at sætte sig ind i hvad der tiltrækker andre. Men man kunne da gøre et forsøg.
Bliver du også våd af at ride?
aribeth

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by aribeth »

men der står ikke noget om at de SKAL være sexede :linski:

Og grunden til et andet snit ligger sikkert også i at kvinder der køber bukserne, jo nok gerne VIL have dem i et smartere/frækkere/mere sexet snit... de fleste mennesker ønsker at se godt ud...

Så kan man jo tænke sig lidt om... og spørge sig selv om ikke det er fordi kvinderne gerne vil føle sig lækre OGSÅ i deres ridetøj...

Jeg tror ikke på at mænds sexdrive er specielt større end kvinders... jeg tror heller ikke der er mange mænd der falder i svime over ridebukser idag.. især ikke hvis man tænker lidt på moden idag, som dikterer stramme bukser... der er ikke den store forskel på dem og så ridebukser


Men hvad synes du selv? og hvad oplever du selv?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Man vil vel se godt ud for at tiltrække andres opmærksomhed.

Jeg synes det er underligt ikke at være bevidst om de seksuelle signaler man sender. Har man en pæn krop som naturligt ville tiltrække det andet køn hvis man var nøgen, så er det vel ikke så sært at stramt tøj også gør og tilmed booster udseende endnu mere. En kvinde er trods alt mere sexet i frækt undertøj end nøgen. Pudsigt nok. Ellers ville der ikke være så mange penge i lingeri.

Jeg oplever eller hører mest, at kvinder det være sig i ridetøj eller andet kropsafslørede tøj, bliver fornærmede over at mænd kigger. Jeg synes det er naivt at tro man kan gå rundt blandt det modsatte køn og se godt ud, og så blive stødt over opmærksomheden.
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Men lad mig stille et spørgsmål så.

Bliver du fornærmet hvis en mand/dreng kigger efter dig, når du er i ridetøj.

Hvorfor og hvorfor ikke?
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

smukke-ped wrote:
Men ellers må de da kigge alt det de har lyst til ....mænd.


Ok, du forstår dem ikke, men du bliver ikke fornærmet over at de kigger. Det er da altid noget.
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

smukke-ped wrote:Hvorfor tror du ikke jeg forstår dem?



Det var måden du sluttede den sidste sætning af på, som for mig lød som om du rystede på hovedet af mænd der kigger.
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Noget andet er at rideudstyrsblade også har seksuelle undertoner. Lækre modeller som til tider står på en måde som der gøres i diverse erotiske blade. Er det virkeligt nødvendigt. Der er endda hjemmesider med rideudstyr med kraftige seksuelle undertoner. Kan desværre ikke huske hvilke.
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Nå ok. Så har du måske ikke set de samme kataloger som jeg har. Eller også kan du bare ikke lige se det.

Men de fleste indenfor sporten ønsker vel ikke at ridesport og sex blandes mere sammen end det allerede er. Den indeholder jo i forvejen det der kan lede tankerne hen på noget der foregår i en kælder.
Bliver du også våd af at ride?
Post Reply