Nu SKAL ridetøj være sexet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Ok, så mere end det i forvejen associerer til det.
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Men måske har jeg ret. Måske er der ikke så mange kvinder der forstår hvilke billeder mænd de får inde i deres hoveder, når de pifter efter en rytterske.

Kan selvfølgelig også være jeg altid er faldet over anderledes mænd og drenge.
Bliver du også våd af at ride?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by Anja »

Jeg er kvinde.

jeg er glad for at der sker noget indenfor ridesporten modemæssigt, jeg vil faktisk gerne se pæn ud i ridetøj og jeg synes faktisk også ridetøj kan være sexet til kvinder (ikke til mænd).

Der er jo rigtig rigtig mange sexuelle fantasier om ridepiger og rigtig mange sexuelle undertoner i tøjet - pisken, de lange støvler og det stramt opsatte hår.... et look man ofte ser i SM kredse.

Lige så vel som sygeplejersker, nonner og skoleuniformerede piger har tykke sexuelle undertoner, historier og fantasier.

Som sportsudøver tænker man jo nok ikke over det, men det findes da i høj grad.

Image

Image
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

uha dada. Ja hvorfor ikke madonna. Men vel også forkert af hende. Det kan jo tiltrække endnu flere mænd hvoraf nogle måske er forbrydere.

Det kan godt være man ikke ikke tænker over det som sportsudøver, men man behøver vel ikke at reagerer overrasket og uforstående med fornærmethed og sure miner.
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

smukke-ped wrote:Du mangler måske et par slidte sko??? Træsko.

Eller vil du bare gerne snakke om puha og stramme bukser?


Jeg ser ingen grund til du bliver fornærmet.
Bliver du også våd af at ride?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by Anja »

Forkert og forkert.... Jeg tror nu hverken der kommer flere eller færre sexualafvigere af Madonnas billeder, mon ikke bare det er sådan en stationær størrelse, mange mænd synes da det er frækt med sådan noget ridepige gear - de er vel næppe forbrydere eller andet utugtigt af den grund.
aribeth

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by aribeth »

Men der er da ingen her der siger det er forkert at ridetøj er sexet for nogle mennesker?

Der er da heller ikke nogle der bliver fornærmede eller har sure miner?

Jeg synes da det er ganske ok?!

Sexuelle undertoner i ridebladskataloger?! :hhansen: nu kan ALT jo være sexuelt afhængigt af hvilke præferencer man har... såh...

Det rager mig en høstblomst om der er sexuelle undertoner eller ej i det... og om du "mig igen" eller en hvilken som helst anden vil sidde og rykke i pjollerten til ridebukser eller noget andet...

Men hvad synes du SELV? det spurgte jeg om tidligere også...
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

Næ måske. Det kan måske nøjes med at lade mænd være i troen om hvorfor piger rider. Hvis det da ER en tro :)
Bliver du også våd af at ride?
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by mos »

smukke-ped wrote:Jeg er ingenlunde fornærmet. Ej heller er jeg sur.

Nysgerrig, er nok mere hvad jeg er.



Så forstår jeg ikke hvad du begrunder dit spørgsmål på.
Er der noget bestemt du mener jeg skal spørge om?


til aribeth:
Jeg synes det er iorden.
Bliver du også våd af at ride?
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Nu SKAL ridetøj være sexet

Post by Intunia »

Ridetøj og udstyr generelt, er en ret stor og voksende industri, fordi Producenterne har fundet ud af at vi er mange der er ultra forfængelige! Og det spiller de selvfølgelig på.
Jeg vil da gerne se nogenlunde ud i mit ridetøj også. Sexet? ja en god røv i et par ridebukser gør min mand glad! :hhansen:

Men har man ikke lyst til det, kan man helt sikkert godt finde et par ridebukser der ikke klæder en særlig godt og med et surt fjæs, er der nok ikke nogen af de der mænd, der kigger generende efter en! :lea:
bla bla bla
Post Reply