for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by JulieT »

Link?
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by Felis »

Om ikke andet så kan man da sige, at både Amalie, Peter og ikke mindst Amalies mor får styret deres lyst til at føre sig frem i offentligheden...medieludere er de om en hals...og faktisk er jeg ved at tro, at moderen er den værste :opkast:

Men rygterne har jo svirret de seneste 14 dage, at Peter er en ynkelig voldelig person, selv om Amalies stolthed bød hende at benægte det...det er vel aldrig sjovt at skulle erkende offentligt, at man finder sig i en voldelig, styrende og besidderisk stodder, kunne jeg forestille mig.

Og enhver med lidt omløb i pæren var da heller ikke i tvivl om, hvordan det ville ende, dengang han hulkende stod frem, at HANS liv var ødelagt fordi Amalie skulle filme i udlandet i 14 dage hvor HAN ikke skulle med, og at han derfor forlod hende fordi hun valgte karrieren frem for ham.

Sådan en mand er potentielt farlig....han vil styre og har ejerfornemmelser og hvis han ikke kan beholde 100 % kontrol, så bliver han farlig...

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... 539275.ece
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by JulieT »

Ham der Peter er så klam, så man tror, det er løgn. Det mente jeg også inden jeg læste, at han slog. :opkast: Den type mand, som han er, kan jeg bare slet ikke snuppe. Føj for satan...

Alle deres forholds svinkeærinder har været orkestreret af TV3, og nu sidder jeg her og bryder min hjerne med om dette kan være endnu et eksempel på det, eller om Amalie virkelig har fået bank. Det er faktisk lidt uhyggeligt at mennesker kan ryge så langt ud i deres eget mediecirkus, at man som læser sidder og bliver i tvivl om, hvorvidt sådan en frygteligt alvorlig historie mon bare er ét eller andet PR-stunt. Hvis det er, melder Amalie om kort tid ud, at hun tager Peter tilbage, og derpå vil der opstå en kæmpe mediestorm, hvor hun beskyldes for at være en dårlig rollemodel for andre piger i samme situation (for hun var jo bare en super rollemodel i forvejen) og serien får mere medieomtale end nogensinde før. Så kan tv-kameraerne komme med i parterapi og psykoanalyse, og efterhånden som det bliver opklaret, hvorfor Peter er sådan en klam stodder, kan vi følge med i, præcis hvor skævt han egentlig har siddet på potten o.s.v.

TV3 malker naturligvis denne voldsepisode, og behandler den som et aktiv. Spørgsmålet er om Amalie og Peter selv er med på spøgen, eller om produktionsselskabet virkelig manipulerer med et dårligt fungerende, voldeligt parforhold for egen vindings skyld. Under alle omstændigheder har jeg kvalme og ondt i maven over denne trivialisering og kapitalisering af hustruvold. Klamt!



Julie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by Stimata Doamna »

Nu inţeleg nimic.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
aribeth

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by aribeth »

jeg tror du har problemer med dit tastatur Randi...det er fuldstændig uforståeligt hvad du skriver!


Nå, men jeg er enig med Julie!


for satan hvor er ham Peder dog i øvrigt KLAM!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by JulieT »

Vær så artig, Aribeth :lea:



Image
:opkast: :opkast: :opkast: :opkast: :opkast: :opkast: :opkast: :opkast: :opkast: :opkast:
aribeth

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by aribeth »

FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ FØJ
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by JulieT »

Hhææhæhæ... selv tak. Jeg syntes, det fortjente lidt opmærksomhed. Det er ret gennemført.


Julie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by Stimata Doamna »

aribeth wrote:jeg tror du har problemer med dit tastatur Randi...det er fuldstændig uforståeligt hvad du skriver!


Jeg har heller ingen anelse om, hvad I snakker om - udover hvad jeg så lige har kunnet læse mig til her i tråden. Og så er det jo, at jeg ikke forstår, hvorfor man gider bruge sin tid på det??
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: for lidt rigtig sladder på strigler.dk

Post by JulieT »

Det ekstreme er underholdende og fascinerende. Det pinlige drager os... det er som at bide i en citron. Det er egentlig ikke rart, men på den anden side kan man heller ikke lade være.


Julie
Post Reply