Sjov hjemmeside

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Sjov hjemmeside

Post by JulieT »

Så sandt, så sandt. Hvis man gerne vil omdanne sin hest til et badekar, så er Sannes undervisning ganske korrekt.



Det var en benhård udmelding :hhansen: Men når det er sagt, overraskes jeg til stadighed over hvor mange, der tilsyneladende har dette mål med deres ridning :ehh:


Julie
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Sjov hjemmeside

Post by JannieT »

Jeg underbygger min kommentar med bevismateriale fra Sannes træningsbilleder -badger
Alt er relativt
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sjov hjemmeside

Post by Stimata Doamna »

aribeth wrote:okaaaaaaaaaaaaaaay.... vil det sige at jeg fx kan træne min hest til at rulle rundt ved at klikke på en klikker?


Selvfølgelig. Heste er tankelæsere, og derfor ved de altid lige nøjagtig, hvad de skal, når du klikker... Det er simpelthen så skidesmart. :ehh: :ehh:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
aribeth

Re: Sjov hjemmeside

Post by aribeth »

det er simpelthen for sejt! jeg overvejer at lære dem at tale... bare ved at stå og klikke af dem! jamen det er da genialt!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Sjov hjemmeside

Post by Godzilla »

HVAD!? Har konen totalt misforstået klikkertræning eller formulerer hun sig bare meget, meget uheldigt?

Jeg må vist glo lidt på sen side. :peg:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply