Manicure og pedicure

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Manicure og pedicure

Post by HHansen »

dét skal jeg have i morgen :jeanie:

Jeg fik gavekort af min søde kæreste i adventsgaver - og nu skal de indløses.
Glæder mig til en times selvforkælelse :elsk:

Jeg har aldrig prøvet den slags før - nogen der har? Hvad kan jeg forvente??
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Manicure og pedicure

Post by Anja »

Lucky you :askepot:

Jeg går og drømmer om sådan en gang fiske-fodgnaskeri, det kunne jeg vildt godt tænke mig at prøve... Så håber jeg bare ikke de dør af forstoppelse bagefter :minna:
CamillaC
Posts: 66
Joined: Mon 18. Apr 2011 18:12

Re: Manicure og pedicure

Post by CamillaC »

Anja wrote:Lucky you :askepot:

Jeg går og drømmer om sådan en gang fiske-fodgnaskeri, det kunne jeg vildt godt tænke mig at prøve... Så håber jeg bare ikke de dør af forstoppelse bagefter :minna:



A'hva' drømmer du om !?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Manicure og pedicure

Post by HHansen »

Anja wrote:Lucky you :askepot:

Jeg går og drømmer om sådan en gang fiske-fodgnaskeri, det kunne jeg vildt godt tænke mig at prøve... Så håber jeg bare ikke de dør af forstoppelse bagefter :minna:


Fiskefodgnaskeri???

Hvad er det? Det er vist ikke noget vi har hørt om i det mørke jylland :hhansen:

Jeg eeeeeelsker at få nusset, masseret eller trykket på mine fødder - så fiskefodgnaskeri - det er nok også lige mig :skoer:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Manicure og pedicure

Post by Anja »

User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Manicure og pedicure

Post by Ane »

Ahhh medi-pedi :hhansen:

Plejer at få en omgang når jeg er i USA, der er det til at betale sig fra. Det er skønt. Jeg er vildt misundelig. Pedicuren kan kilde lidt hvis man er sart, men følelsen bagefter er himmelsk. Edit: og det er det eneste tidspunkt hvor mine hestepigenegle ser nogenlunde ordentlige ud.

Ane

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Manicure og pedicure

Post by HHansen »

Det ser sjovt ud med de fisk :hhansen:

Sådan nogen burde man jo have hjemme - så er der altid bløde fødder :askepot:

Jeg er kun LIDT kilden - folk skal helst holde godt ved mine fødder, hvis de sådan tager for forsigtigt så kilder det... :skoer:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Manicure og pedicure

Post by Fru Hurup »

Du kan godt glæde dig, det er fantastisk - medmindre man har fodfobi......

Du kan evt vælge at få lavet noget sjov, mønster, blomster lak på både tå- og fingernegle - det er så skønt at få ordnet både fusser og fingre, det er bare alt for sjældent, jeg får det gjort..... :brok:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Mitbrugernavn
Posts: 159
Joined: Wed 13. Apr 2011 22:52

Re: Manicure og pedicure

Post by Mitbrugernavn »

Jeg er mega kilden på fødderne og mine hår rejser sig når jeg filer negle, tror ikke jeg kunne nyde sådan en behandling..

Jeg forstår ikke hvordan man kan holde fødderne stille mens en anden røre ved fødderne , jeg kan vågne om natten hvis kæresten bare snitter mine fødder :brok: De der fisk havde jeg nok ikke sat fødderne ned til :hhansen:
Men håber at du nyder at blive forkælet, god tur :-)
aribeth

Re: Manicure og pedicure

Post by aribeth »

jeg har engang haft sådan en fisk der....

Jeg havde en kammerat som havde sådan nogle store langsomme fisk... den der fiskesatan satte sig fast på de langsomme fisk og åd hul i dem!
Så fik jeg den! :hhansen:


Jeg gad for vildt godt at stikke fødderne ned til sådan nogle fiskebasser... men jeg tror ikke de kan få hul på betonhuden!


Jeg er i øvrigt vildt misundelig... jeg ville vildt gerne have ordnet fødder....
Post Reply