Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by BeritH »

Ja det er jo ganske vigtigt har vi konstateret, for lånehesten var IKKE vant til det og den stresser faktisk over al den frihed :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by MetteboDeluxe »

Åh jeg ville gerne have Cooper. Han kunne bare lige passe som min turhest :elsk:

Jeg har bare ingen løsdrift... Hmm.. Jeg må lige høre staldejer. Flacki ville også have bedst af en løsdrift :ide:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by annetteB »

altså, han KAN dog stå i boks. Han gør det nu. Uden at dø. Han er bare gladere for løsdriften :-D
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by 99E »

Tokke har bestået dagens test:
Han har stået meget pænt bundet op uden at stresse (han har vrinsket lidt, men ikke svedt eller noget) i stalden med en stak wrap, mens vi var ude på en kort tur.
Deadline for hans afrejse herfra hedder således juli måned. Han går forøvrigt også i løsdrift her.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by HelleK »

Nado har længe sagt a han ønsker sig sin egen shetlænder......han er ikke til at VRIDE forbi naboens mark som er fuld af dem, men står bare og kigger forelsket....

Hjemme er der nedlagt forbud mod anskaffelse af flere dyr (= flere udgifter) og jeg tvivler dog osse på, omNAdo kunne lade være med at tygge lidt i den i længden... ligesom han tyggede i staldejers Skoda forleden :peg: :mettebo:

Men vi ville altså HELT VILDT gerne... :elsk: :elsk:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by MinnaN »

Damndamndamndamn... Tokke lyder som den perfekte Marcushest (Gunnar kunne nok også få en tur :heidio: ) og Cooper lyder perfekt for Katharina som nybegynderhest. Men opstaldning herude (Ballerup) er bare umuligt. Der er ÅRS ventetid på alt. Desuden så koster det kassen at have hest her. ARGH!!! :brok: :brok: :brok:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by Intunia »

Hvor gammel er ham Cooper egentlig ?
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by annetteB »

han bliver 15 til maj
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by MetteboDeluxe »

*har startet projekt "overtal staldejer til at lave en løsdrift" med held indtil videre*
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by Frieser9460 »

Uh... jeg må nok desværre melde pas... jeg vælter mig i tilbud om heste, der enten koster gratis eller "ikke-ret-meget" lige p.t., og det er henholdsvis min "parthest", min gamle familiepony på 19 år og den islændervallak, jeg har plaget min mor om i 15 år og nu endelig har fået tilsagn om at måtte få... hvis jeg tager hans bedste ven med oven i købet. Ak, hvad skal man vælge?

Men lige nu har jeg ikke plads til nogen af delene... Futte skal sælges først.

Nå, det korte af det lange er, at jeg vist har rigeligt med heste lige p.t.... men jeg håber, du finder et rigtig godt hjem til dine 2 drenge. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply