Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by annetteB »

Tænker I stadig? Mettebo? BeritH?
Der kan arrangeres transport af begge dyr til respektive hjem, hvis det har interesse!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
mos
Posts: 111
Joined: Fri 15. Apr 2011 22:27

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by mos »

Nå da, man kan tilmed få gratis heste nu om stunder.
Jeg har også gået og tænkt meget i at få en mindre og nervefast turhest. Det er min slet ikke. Så han passer ikke længere til mig. Men jeg har det som dig. Jeg vil ikke bare give ham videre til hvem som helst hvis det kan undgåes. Jeg vil nødig at han skal udsættes for kummerlige forhold eller blive solgt igen og igen.
Bliver du også våd af at ride?
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by BeritH »

Øhhhhh.......... jeg havde egentlig slået ham ud af hovedet, for der var andre der virkede så opsatte på at få ham :-)

Lad mig lige gå tilbage til tænkeboksen.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hvem vil ha' en hest...og en pony?

Post by MetteboDeluxe »

Jeg kunne slet ikke sove i nat, fordi mit hovede sværmede af tanker.

Jeg har måske fundet et hjem til Tokke, måske til dem begge to. Det er en familie i nærheden (faren er i Timmis fritter og den mellemste datter går i Timmis klasse). Der er 3 piger i familien - en lillesøster på måske 3 år (gæt), pigen på Timmis alder og den ældste på 14. Faren rider skovture på sin araberhoppe, og derudover har de 2 andre - en forfangen pony (som skal til de evige græsmarker) og en knapper som er for frisk til at de kan bruge den (og derfor skal sælges). Vi snakkede kun om Tokke, men Cooper ville jo egentlig egne sig fint til den ældste pige tænker jeg :askepot:

Jeg nævnte Tokke, da jeg snakkede med faren i dag, og han virkede meget interesseret, så jeg lovede at nævne dem som mulighed for dig.

Det er en super dejlig, meget nede på jorden familie. De bor lige op ad skoven. De har bokse som opstaldning, og folde rundt om gården.

Nåh... Mon jeg nu kan sove :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply