Det synes jeg er en god idé - som jeg genkender fra andre fora jeg kommer på.
Man kan jo tage udgangspunkt i striglekassen - og opkalde efter forskellige strigler - f.eks i den rækkefølge de typisk bruges:
Plasticstrigle
Stiv Børste (ved ikke hvor heldig den er som betegnelse af mandlige strigleskribenter? )
Blød børste
Kardæsk
Er der egentlig flere?
Gnubber?? (hvad hedder den der runde plast en, som er god når de fælder??) (iøvrigt endnu værre titel!)
Hovrenser?
hvorfor kun superstriglerne
Re: hvorfor kun superstriglerne
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
det lille egern wrote:godt det ikke er et hunde forum for hvem ville være dunken med forhuds rens
Men det kunne så nok få folk til at skrive nogle indlæg for at rykke op
Det tror jeg også vil virke her hvis vi starter med gnubberen - det lyder fandeme skummelt
Mvh
-Helle
-Helle
Gnubbere, er det ikke sådan nogle man møder i den japanske metro?
-
Jeg behøver ikke nogen rang inddeling. Kan ikke helt se pointen, vi kan jo ikke bruge det til noget alligevel, og jeg vil meget hellere læse kvalitet fremfor kvantitet.
* Kendt for *
* G
* G
Hvordan kvalificerer man sig til de forskellige kategorier, sagde gnubberen.
MetteboDeluxe wrote:Jeg behøver ikke nogen rang inddeling. Kan ikke helt se pointen, vi kan jo ikke bruge det til noget alligevel, og jeg vil meget hellere læse kvalitet fremfor kvantitet.
Jeg synes det, som Mette synes.
- Ninie.
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Ja ja, men hvordan er "rangordenen" 0-100 = Gnubber 100-200 = hovrenser oder was?
Jeg behøver ikke nogen rang inddeling. Kan ikke helt se pointen, vi kan jo ikke bruge det til noget alligevel, og jeg vil meget hellere læse kvalitet fremfor kvantitet.
åh herregud hvis jeg kender os strigler ret, så skriver vi ikke stolpe op og stolpe ned for at få en eller anden rang alligevel Så mon ikke vi overlever sådan en lille gimmick... eller hvad vi nu skal kalde den... personligt generes jeg ikke af at være på en eller anden rangliste, jeg anede ikke engang at vi superstrigler var på en! Der kan man bare se... men det kan altså godt være jeg bliver træt af at se på de der smileys... men så kan vi jo bare fjerne dem igen hvis vi bliver trætte af dem
Altså jeg må på det kraftigste protestere, imod de der blinkende sataner!
Rang er jeg ligeglad med.
Rang er jeg ligeglad med.
bla bla bla
nårh den der rødhårede dame! det er egentlig helt forkert! hvad laver hun der? ...