Stresset??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Stresset??

Post by CXEC »

Ingen årsag mht kærlige los og klap på skulderen. Det kan man have behov for ind i mellem. :hhansen: Pas nu GODT på dig selv, for gør du ikke det kan du ikke passe på dit barn og det ville være det allerværste.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Stresset??

Post by vicky02 »

Som en lille update, så har jeg fået tid hos lægen mandag, er officielt sygemeldt hos div offentlige instanser (er pt på a-kasse), og skal ud og kigge på endnu en potentiel hest i eftermiddag, og tv2 koncert i aften.

Så håber at jeg mandag eftermiddag, har et overblik over livet, og kan komme fremaf derfra.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Stresset??

Post by Stimata Doamna »

Puha, det lyder som en barsk omgang - så der er vel ikke noget at sige til, at du føler dig slået hjem?

Mange kærlige knus herfra, pas godt på dig selv - du er den nærmeste til det!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Stresset??

Post by vicky02 »

Var hos lægen igår, og blev sygemeldt 4 uger frem. Jeg skal så op en gang i ugen og have en snak med hende.
Jeg var som sagt ude og prøve en hest i lørdags. Først tænkte jeg den var alt for "hoppet" for mig, men må indrømme at den er krybet totalt under huden på mig, så nu har jeg fået en parthest.
Var ude og lufte den igen igår, og den er bare lige mig! Kan slet ikke vente til imorgen.

Rumle venter stadig på forsikringen. Han har rigtig ondt, og har oven i bøtten også fået sig en omgang sur stråle i kedlig grad. Så det bliver nok snart, jeg skal sige farvel. Jeg kan slet ikke forlige mig med det, når jeg står og ser på ham og alle hans ballade streger.

Så pt går det da en smule bedre. Humøret steg lige med 10% efter jeg var ude og ride igår.

Nå ja, er også begyndt at styrketræne/konditionstræne. Jeg har meget svært ved at slæbe mig afsted, men ved omvendt også, at det kan hjælpe mig både kropsligt og mentalt på lang sigt.

Der er lys.... Der er bare lang vej endnu.
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Stresset??

Post by vicky02 »

Puha.... Er lige blevet ringet op af forsikringen, og Rumle er blevet taget på uanvendelighed.

Shit mand, hvor skræmmer det mig, at vi lige rykkede så meget tættere på.

Man har åbenbart alligevel en eller anden form for naiv tro inde bag i hovedet, hvor man tror alt bare løser sig.
User avatar
TinaW
Posts: 63
Joined: Mon 28. Jun 2010 11:05

Re: Stresset??

Post by TinaW »

Det gør mig ondt med Rumle...
Men mon ikke, det alligevel hjælper på noget af det, du går og tumler med, når det er "overstået" (lyder grimt, håber du ved hvad jeg mener)
God samvittighed er tegn på dårlig hukommelse ;)
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Stresset??

Post by nanna1979 »

Sender dig en giga krammer :linski: Livet er til tider hårdt og uretfærdigt, men det som ikke slår os ihjel gør os stærkere - I know :linski:
Håber snart Rumle får fred, det vil helt sikkert også give dig ro i sjælen. Det er aldrig rart at skulle vente på at sige farvel :traet:

Pas på dig selv :kindkys:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: Stresset??

Post by HelleK »

vicky02 wrote:Puha.... Er lige blevet ringet op af forsikringen, og Rumle er blevet taget på uanvendelighed.

Shit mand, hvor skræmmer det mig, at vi lige rykkede så meget tættere på.

Man har åbenbart alligevel en eller anden form for naiv tro inde bag i hovedet, hvor man tror alt bare løser sig.


Jeg ved godt at det sikkert er en meget meget ringe trøst, men min erfaring efter at ha aflivet to heste gennem tiden er, at det klart er værst INDEN man får det gjort.
Selvfølgelig har jeg tudet øjnene ud af hovedet bagefter begge gange, men har samtidig hver gang følt en ro ved visheden om, at jeg tog den beslutning som var den rigtige for min gode trofaste ven.
De giver os SÅ meget og forlanger så usigeligt lidt igen.... Det mindste vi kan gøre er, at give dem fred, når livet ikke længere er som det skal være. Jeg har forsøgt at tænke det som min måde at give alle de gode stunder jeg havde med dem, tilbage til dem. Det har hjulpet mig ihvertfald

Og naturligvis håber man på mirakler.... det er menneskeligt og jo egt kun et udtryk for at vi tror på det bedste..

Masser af tanker til dig. Jeg håber du får fulgt Rumle hen til regnbuebren på en go måde. Jeg er sikker på at mine 2 gamle hypper venter ovre på den anden side, med en cognac og en cigar og så sætter de sig ned og ordner verdenssituationen !!
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
Post Reply