Botox til børn

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Botox til børn

Post by MetteboDeluxe »

Nåååååh. Jamen så er jeg da meget mere rolig :hhansen: Det ville jo være spild af alle de penge der bliver investeret i barnets karriere hvis hun så oven i købet bliver grim. Godt det bare var mig der var bagefter!

Nå pyha, jeg kan se Tigerbaby også er bagefter. Tiger du skal bare tænke Barbie med samme plasticprocent.



*Kigger hen på sit helt naturlige barn der ser Bamse og Kylling* Jeg fatter ikke nogen kan gøre det.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Botox til børn

Post by 99E »

MetteboDeluxe wrote:*Kigger hen på sit helt naturlige barn der ser Bamse og Kylling* Jeg fatter ikke nogen kan gøre det.

Hah. Som om man har nogen chance i skønhedskonkurrencepsykoverdenen hvis man ser Bamse og Kylling!
Hvornår føler DIN datter sig måske egentlig voksen, hva'?! :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Botox til børn

Post by MetteboDeluxe »

99E wrote:Hvornår føler DIN datter sig måske egentlig voksen, hva'?! :lea:


"Timmiiiii, hvornår føler du dig mest voksen?"

"Øhm... (lang pause, mens Bamse synger regnvejrssang) .... Når jeg leger skolelærer med de andre?"


Hun ville faktisk ikke engang med til modelcasting i Føtex for noget tid siden. Hun er en lost case :graed:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Botox til børn

Post by 99E »

MetteboDeluxe wrote:Hun ville faktisk ikke engang med til modelcasting i Føtex for noget tid siden. Hun er en lost case

Mette, Mette, Mette...
Hvorfor har du ødelagt din datters liv allerede, hva'?
Hvorfor må hun ikke blive en lykkelig og smuk model, men skal være grim og kedelig (og garanteret det der nørdede "klog") lissom os andre?
HVORFOR HADER DU DIN DATTER?!

:viben:

Jeg ved ikke med jer andre - men jeg vil hellere være Timmi end Britney. :opkast:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Re: Botox til børn

Post by aribeth »

jeg får lyst til at se Little Miss Sunshine igen...
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Botox til børn

Post by Tigerbaby »

Hun har sikkert fået at vide af sin mor at det giver rynker at smile, så det skal hun nok gemme med til skønhedskonkurrencerne....

Tjah, vi er nok bare allesammen dybt misundelige over at vi ikke selv kan blive skønhedsdronninger/har en datter der kan blive det.

Ja jeg er håbløst bagud, jeg går i hvert fald og bilder mig selv ind, at det er vigtigere med personlighed og viden og sådan, men det er jo nok bare fordi, jeg godt ved, jeg ikke har en chance for at blive model/skønhedsdronning/en levende barbie.

Ps, jeg ville også hellere være Timmi end Britney, men nu var jeg også barn længe og blev først sent interesseret i det der med kærester.

Little Miss Sunshine er super fed!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Botox til børn

Post by JulieT »

jeg får lyst til at se Little Miss Sunshine igen...



Også mig... men jeg skal jo nok se første afsnit af Mad Men sæson 4 :gave: :respekt:


Min seksårige datter sagde i går: "Jeg vil være en nørd, ligesom Magnus. Men jeg interesserer mig kun for rock."

Rent bortset fra det med rocken, som jeg naturligvis er pavestolt over, bøjer jeg mig i støvet for DR, som med Lille Nørd og Store Nørd-serierne har gjort det til noget cool at være nørd blandt mine børns generation. Det er fandeme sejt.


Julie
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Botox til børn

Post by JulieT »

jeg synes botox til børn er helt fin .. jeg synes børn er noget af det grimmeste der findes og hvis de endelig fik gjort noget ved udseendet ville jeg da ikke klage


Hoho.. det ledige standpunkt. Respekt. :peg:


Julie
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Botox til børn

Post by Felis »

Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Botox til børn

Post by JulieT »

Yikes, Felis :minna: Men det er jo også for meget plastikkirurgi og for meget af hvad man nu sprøjter i læber nu til dags.


Jeg synes sgu, Madonna ser godt ud på det billede i betragtning af hendes alder, liv og at hun ikke har make-up på.


Julie

Redigeret - havde skrevet løber i stedet for læber
Post Reply