Hvem må komme i din stald?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Re: Hvem må komme i din stald?

Post by aribeth »

hvad er en skovtrusse?

jeg bruger ikke undertøj!
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Hvem må komme i din stald?

Post by lisbethdue »

Nu har jeg jo været i din stald, og kan godt huske den hænger sammen med huset.

Jeg tror alligevel jeg ville være ligeglad med at møde noget med morgengarn, i træsko og nattøj. Det er dem der skal leve med synet resten af deres liv :hhansen:

Men måske understrege, at det, der er privat grund, ville jeg ikke have de kom ind på. Det være sig eks.vis gårdsplads, have, mellemgang mellem stald og hus osv.

Det må alle da kunne forstå?? Ellers er livet er for kort til dumme pensionærer (og staldejere :linski: )
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Hvem må komme i din stald?

Post by lisbethdue »

aribeth wrote:hvad er en skovtrusse?

jeg bruger ikke undertøj!


Ja, hvad fanden er en skovtrusse?????

Hvorfor bruger du ikke undertøj? Det er da nasty :peg:
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hvem må komme i din stald?

Post by Lena »

UNIK står et privat sted, som kunne være det sted som Ped beskriver........ Vi er 4 voksne pensionærer, resten af hestene er staldejers.

Vi må gerne tage gæster med i stalden. Vi må endda invitere andre med hest. Der er en enkelt boks til en "overnattende" gæstehest. Ellers må de gå på folden om natten, hvis der er flere..... Gæsteheste er selvfølge noget vi aftaler i god tid i forvejen.

Vi render ikke ind i privaten og på deres gårdsplads. Vi kommer på mange forskellige tidspunkter af staldens åbningstid, så der er aldrig trængsel, bortset fra de morgener, hvor vi spiser morgenmad sammen i rytterstuen......... Det er stort set også det eneste tidspunkt vi mødes alle sammen....... Det passer mig fint at der ikke er så meget trafik i stalden.

Der er en butik tilknyttet Gården, men det er ikke noget vi mærker.......... Ridehuset og banen benyttes kun af os.......
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Hvem må komme i din stald?

Post by JulieT »

et må alle da kunne forstå?? Ellers er livet er for kort til dumme pensionærer (og staldejere )



Nu er det jo altså ikke fordi der er nogen, der er dumme her :peg: Modsat almindelig konsensus, er selv jeg faktisk i stand til at synes om og respektere folk, der har andre synspunkter end mine egne :loneb: Mit spørgsmål gik jo ikke på om der er nogen, der synes, det er fedt, hvis vildt fremmede mennesker vader ind i deres bryggers. Spørgsmålet galdt stalden, som jo i mange tilfælde er en underlig gråzone mellem privat og semi-offentlig adgang.

Ang. skovtrussen er der vist forskellige definitioner, men lad der ikke være tvivl om at jeg tænkte på noget vammelt.


Mvh


Julie
Post Reply