ansøgning og jobsøgning..:roll:

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

ansøgning og jobsøgning..:roll:

Post by Heidi »

Manner jeg hader det... jeg knokler med en ansøgning, hvad er godt og hvad er skidt... skal man være lidt frisk og vise man har humor eller skal man være lidt almindelig....

Det værste er at jeg er pisse god til mit arbejde, men bevæger mig lidt over i en anden del af min boldgade som jeg måske kan finde ud af :lol: det vigtigeste for mig er at få foden inden for i firmaet med de muligheder der ligger bagefter :wink: At jeg så også kender flere i samme firma som det bare vil være lækkert at arbejde sammen med gør ikke min lyst mindre.. Desværre ansætter de gennem rekrutteringsfirma så alle mine stjerner jeg har i visse afdelinger kommer mig ikke til gode :?

jeg vil knokle videre
Hilsen Heidi
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, held og lykke med det :D

Jeg har heldigvis efterhånden fortrængt jobsøgningsperioden =;
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Det havde jeg også, men så havde min mand den frækhed at blive headhuntet til et job i dk og vi måtte flytte.. så nu står jeg med et job på svingende ugentlige timer... ikke at det er skidt at arbejde 10-15 hverdag :lol: men GUUUD hvor det er et kedeligt job... jeg har været der ca 1 md og jeg falder i søvn af kedsomhed...
Hilsen Heidi
Post Reply